Zakup Korando 2
: 15 sty 2020, 12:01
Cześć,
Na forum jest nowy i o ile uda mi się kupić to czego szukam, zostanę na dłużej
Chciałbym kupić Korando 2. Interesują mnie w sumie tylko 3 wersje silnikowe ale nie wiem na której się skupić.
ON:
2.9 TD
PB/LPG
2.3
3.2
Nie wiem czy nie za dużo oczekuje od tego samochodu. Jeździłem wcześniej XJ'em na 6 calach liftu i 33" M/T, Vitarą na sztywnych mostach, Pajero 2FL na 35" M/T, atv, crossach itp.
Szukam daily które pozwoli mi jechać codziennie do firmy, w weekend z psami do lasu, a raz na jakiś czas wyskoczyć z chłopakami i trochę pobobrować. Rozeznanie terenowe mam, wiem że łatwiej byłoby kupić X innych modeli które motają się znacznie prościej, lepiej robią w terenie i rynek akcesoriów pęka w szwach ale jest jedno zasadnicze ALE... większość z tych aut przez 3/4 życia służyła jako pompa do gnoju i została wyeksploatowana do granic możliwości i przyzwoitości albo po prostu łamie się na trawersach.
Wiedzy o Korando w internetach polskich raczej niewiele stąd moje pytania.
Wiem, że występują dwa rodzaje napędów, jak je poznać? Występowały w konkretnych silnikach?
Do tej pory brałem pod uwagę te dwa egzemplarze:
https://www.olx.pl/oferta/ssangyong-kor ... f814b8a3ba
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-kora ... f814b8a3ba
Dodatkowo nie wiem czy temat założyłem w odpowiednim dziale, czy nie pasowałby bardziej do działy korando 2, gdzie tam jakaś wiedza na ten temat już jest.
Z góry dzięki za podpowiedzi.
Na forum jest nowy i o ile uda mi się kupić to czego szukam, zostanę na dłużej
Chciałbym kupić Korando 2. Interesują mnie w sumie tylko 3 wersje silnikowe ale nie wiem na której się skupić.
ON:
2.9 TD
PB/LPG
2.3
3.2
Nie wiem czy nie za dużo oczekuje od tego samochodu. Jeździłem wcześniej XJ'em na 6 calach liftu i 33" M/T, Vitarą na sztywnych mostach, Pajero 2FL na 35" M/T, atv, crossach itp.
Szukam daily które pozwoli mi jechać codziennie do firmy, w weekend z psami do lasu, a raz na jakiś czas wyskoczyć z chłopakami i trochę pobobrować. Rozeznanie terenowe mam, wiem że łatwiej byłoby kupić X innych modeli które motają się znacznie prościej, lepiej robią w terenie i rynek akcesoriów pęka w szwach ale jest jedno zasadnicze ALE... większość z tych aut przez 3/4 życia służyła jako pompa do gnoju i została wyeksploatowana do granic możliwości i przyzwoitości albo po prostu łamie się na trawersach.
Wiedzy o Korando w internetach polskich raczej niewiele stąd moje pytania.
Wiem, że występują dwa rodzaje napędów, jak je poznać? Występowały w konkretnych silnikach?
Do tej pory brałem pod uwagę te dwa egzemplarze:
https://www.olx.pl/oferta/ssangyong-kor ... f814b8a3ba
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-kora ... f814b8a3ba
Dodatkowo nie wiem czy temat założyłem w odpowiednim dziale, czy nie pasowałby bardziej do działy korando 2, gdzie tam jakaś wiedza na ten temat już jest.
Z góry dzięki za podpowiedzi.