Strona 1 z 2

Baaaardzo ciekawy link - polecam

: 19 wrz 2011, 20:07
autor: nologo
Witam, ostatnio natknąłem się na ciekawy link: http://siw.smotor.com/emanual/eng/view/ ... g_win.html
Do wyboru i do koloru - wszystkie modele SS w jednym miejscu puki jest kożystać. Pozdrawiam.

Re: Baaaardzo ciekawy link - polecam

: 25 wrz 2011, 23:57
autor: padre
faktycznie niekiepski..... wrzucę go na stronkę jeśli można ? :roll:

Re: Baaaardzo ciekawy link - polecam

: 29 wrz 2011, 21:51
autor: padre
nie wyczytałem NIEE więc znalazł sie na FB narazie ;)

Re: Baaaardzo ciekawy link - polecam

: 27 paź 2011, 15:40
autor: nologo
Wrzucajcie gdzie chcecie - sam znalazłem w sieci - więc daję dalej - pozdrawiam.

Re: Baaaardzo ciekawy link - polecam

: 26 sty 2013, 14:54
autor: Toncio
HTTP 404 - 파일을 찾을 수 없음

이 페이지를 찾을 수 없습니다.
검색할 페이지가 제거되었거나, 이름이 변경되었거나, 일시적으로 사용할 수 없습니다.
다음을 시도하십시오.

주소 표시줄에 페이지 주소를 입력했으면 올바르게 입력했는지 확인하십시오.
홈 페이지를 열어 원하는 정보에 대한 링크를 찾으십시오.
뒤로 단추를 클릭하여 다른 링크를 시도하십시오.

NIE DZIAŁA

Re: Baaaardzo ciekawy link - polecam

: 26 sty 2013, 15:55
autor: Nikka
mi również wyskakuje robaczkowy komunikat i błąd 404

Re: Baaaardzo ciekawy link - polecam

: 03 lut 2013, 14:40
autor: Gonzo
HTTP 404 - Nie znaleziono pliku
Ta strona nie może zostać znaleziony.
Strona do wyszukiwania może zostać usunięta, zmieniono jej nazwę lub jest tymczasowo niedostępna.
Spróbuj wykonać następujące czynności:

Jeśli adres strony został wpisany na pasku adresu, upewnij się, czy jest on wpisany poprawnie.
Otwórz stronę główną i wyszukaj łącza do żądanych informacji.
Klikając na Back przycisk aby wypróbować inne łącze.

Re: Baaaardzo ciekawy link - polecam

: 03 lut 2013, 17:01
autor: Nikka
u mnie ten link nadal nie działa poprawnie.
a próbowałam go otworzyć na wiele sposobów włącznie z cięciem adresu

Re: Baaaardzo ciekawy link - polecam

: 03 lut 2013, 19:32
autor: padre
u mnie też.... bla bla bla 404..... i to przepiękne pismo obrazkowe ;)

Re: Baaaardzo ciekawy link - polecam

: 03 lut 2013, 19:52
autor: matti

Re: Baaaardzo ciekawy link - polecam

: 13 lut 2013, 1:58
autor: Trawus
To nie jest żaden nowy Rexton 2,o l tylko indyjska przeróbka Rextona I . Inaczej Rexton Mandriva w takim wykonaniu, tak ograbiony i potaniony, że nawet krzywym kijem bym tego nie dotknął. Prawdziwy Rexton to Koreańczyk więc równolegle z Mandrivą 2 l będzie produkowany w Korei Rexton II 2,7 l oznaczony literą R ( fajne auto ) Niestety Ssang yong Polska traktuje nas jak trzeci świat bo w krajowej ofercie będzie tylko indyjska Mandriva z, której nawet ruscy się już śmieją. Mandriva to totalna porażka dla naszego rynku i jeśli już nie pojechałbym do Niemiec po Rextona II R to w kraju kupiłbym raczej Korando 2,0 - 175 KM. Rexton Mandriva ma stary silnik 2,0 155 KM , który do tego ciężkiego auta zupełnie się nie nadaje . Kto to kupi ten pożałuje - to jest auto na trzeci świat

Re: Baaaardzo ciekawy link - polecam

: 14 lut 2013, 14:36
autor: alfik
Trawus pisze:To nie jest żaden nowy Rexton 2,o l tylko indyjska przeróbka Rextona I . Inaczej Rexton Mandriva w takim wykonaniu, tak ograbiony i potaniony, że nawet krzywym kijem bym tego nie dotknął. Prawdziwy Rexton to Koreańczyk więc równolegle z Mandrivą 2 l będzie produkowany w Korei Rexton II 2,7 l oznaczony literą R ( fajne auto ) Niestety Ssang yong Polska traktuje nas jak trzeci świat bo w krajowej ofercie będzie tylko indyjska Mandriva z, której nawet ruscy się już śmieją. Mandriva to totalna porażka dla naszego rynku i jeśli już nie pojechałbym do Niemiec po Rextona II R to w kraju kupiłbym raczej Korando 2,0 - 175 KM. Rexton Mandriva ma stary silnik 2,0 155 KM , który do tego ciężkiego auta zupełnie się nie nadaje . Kto to kupi ten pożałuje - to jest auto na trzeci świat


A skąd Pan to wie? Na korporacyjnej stronie Ssangyonga nie ma już śladu po Rextonie 2. Rexton W występuje też z silniekiem 2.7, ale na innych rynkach. Wyposażenie Rextona W jest godne. Na pewno nie mandriva, ale Mahindra. Zestrojenie silnika na 155KM jest rozsądne, bo w cięższym aucie bardziej wysilony silnik był by mniej żywotny. Jako Ssangynogowiec cieszę się z atrakcyjnej cenowo oferty i mam nadzieję, że firma od której pomyslności jestem zależny w zakresie części zamiennych będzie się rozwijać jak najlepiej. Sam lecę do salonu zobaczyć tę nowość.

P.S. a już pisanie o gnijących blachach w przypadku auta, które nawet nie trafiło na rynek, to potwarz.

Re: Baaaardzo ciekawy link - polecam

: 18 mar 2013, 17:08
autor: Trawus
Na targach motoryzacyjnych oglądałem sobie Rextona R - rodem z Korei. Nie ma w ofercie Rextona II bo ten jest pod inną nazwą Rexton R- line, to jest dwójka w nowym wydaniu z Korei. Wypasiony jak Mercedes . Link jak to wygląda ? proszę bardzo http://www.autocar.co.uk/car-review/ssa ... ton-r-line . Natomiast Rexton "W" to licencyjna Mahindra z Indii. Rexton R oferowany na rynku niemieckim, brytyjskim, duńskim i szwedzkim na zamówienie. Napisałem, że na nasz rynek , tak, jak na rosyjski, oferowane są tylko produkty indyjskiej wersji Rexton W Mahindra. Na zdjęciach reklamowych widać co to za "ziółko" Nawet nowa tapicerka pomarszczona na szwach od nowości. Indyjska stal i indyjska jakość. Jaka potwarz, człowieku ? Ktoś, kto uwierzy, że dla tego modelu indyjskie walcownie będą produkować blachy innej jakości niż dla wszystkich jest chyba naiwniakiem zwanym jeleniem. Indyjska stal to obecnie synonim tandety na rynkach światowych. Nie będę nic mówił ale, mój "Koreańczyk" był wykończony bardzo dokładnie i nie trzeszczy w środku - a Mahindra to koncert skrzypcowy. Poza tym, wiadomo jaką opinię na światowych rynkach mają samochody indyjskie - a Rexton Mahindra jest dość drogi w porównaniu z innymi Indusami, np Tata. Może w Polsce ktoś i nawet kupi Mahindrę ale ja nie wróżę temu samochodowi sukcesu handlowego. Jest za drogi i ma bardzo słabe pochodzenia a na dobrej opinii Rextona wypracowanej przez Koreańczyków daleko nie zajedzie. Zdecydowanie lepszą opcją jest nowy, ładny Korando z dieslem 175 KM - też 2,O L. to jest nowa wersja silnika. Rexton Mahindra będzie miała starą wersję 150 KM , którą znamy z innych aut tej firmy. Nowy Korando chodzi jak baletnica a Mahindra będzie wołowaty - bo Rexton sam jest ciężki i nawet 2,7 CDI ze swoimi 185 KM w zachwyt nie wprowadza osiągami - są zaledwie wystarczające. Kto kupi za sto tysięcy indyjskie auto jak, ma w tym przedziale cenowym inne auta wykonane przez koreańskie firmy, które wypracowały sobie bardzo dobrą opinię ? Taka konkurencja może Mahindrę zabić i zapewne zabije na starcie.
Indusi mogą sobie tylko pomarzyć o sukcesie na starych rynkach. Do poziomu Koreańczyków im jeszcze bardzo daleko.
Indyjska Mahindra to megaloman i marzyciel bo gdyby byli mądrzejsi to wynegocjowaliby inne warunki i ukryliby swój produkt pod marką koreańskiego Ssang Yong. Oni zaś lansują siebie i wydają na reklamę kupę kasy. I będą to sobie mogli, jak znam życie , wsadzić w zadek. Klient pójdzie do salonu KIA albo do Hyundaia , czemu ? bo one w obecnej chwili oferują w nowym wydaniu najładniejsze SUVy na świecie a opinię o jakości swoich produktów mają już bardzo stabilną na światowych rynkach i mogą być spokojni o przyszłość , ich klient także. Wystarczy popatrzeć na nowego ( modele 2013) Santa Fe, Veracruz czy Xi35 lub Xi 55. KIA także nie odstaje ze swoimi nowymi modelami . Te auta, o, których wygląd zadbali włoscy projektanci są po prostu śliczne - a Mahindra ? Koncepcja sprzed 12 lat , poprawiona jedynka ( dwójki Koreańczycy nie chcieli im dać bo zostawili dla siebie) To ma być ta konkurencja ? Porównanie ? silnik Hyundaia Xi 35 czyli diesel 2,o l ma 185 KM a samochód jest lżejszy o 400 Kg co przekłada się na zużycie paliwa i osiągi . Jest jeszcze więcej do omówienia ale o dostępności do i jakości serwisu już nawet nie będę wspominał bo byłoby to zbyt żenujące. Mahindra ma korzystać z serwisu Ssang Yonga ? OK tylko, że tego serwisu praktycznie wcale nie ma nie licząc tego, co się pęta kątem przy Suzuki Kto spojrzy na Mahindrę w takim towarzystwie ? Wariat ? W Polsce takich bardzo mało.
Mam Rextona z max wyposażeniem i jestem z niego zadowolony ale mam też świadomość tego, że jest to ostatni samochód tej linii jaki nabyłem. Serwis jest do bani i dotąd, dokąd auto jeździ jest OK ( mam przejechane póki co 84 000 km ) Ale jak zacznie kaprysić to sprzedam ale owej Mahindry nawet krzywym kijem nie dotknę - to pewne. Koreańczyk może być - ale Indus i to bez serwisu ? O NIE !
Bardzo ciekawy link temat nazwany przez autora w ten sposób ? Dla kogo ciekawy ? Mahindra wywala kasę na agresywną reklamę i to wszystko - i tak chce sprzedawać samochody ? Bez dbałości i rozwoju serwisu ? Chce sukcesu ? Niestety, nic z tego, tak chce samochody sprzedawać tylko idiota.

Re: Baaaardzo ciekawy link - polecam

: 02 lip 2013, 15:17
autor: nologo
witajcie, kolego Trawus, rozumiem twoje rozczarowania ale tytuł postu Baaaardzo ciekawy link, odnosi się do tego co było w tym linku. Jeżeli ktoś nie zdążył to jego problem. Link pozwalał na wejście do wykazu wszystkich instrukcji zarówno manuali serwisowych jak i instrukcji obsługi każdego SsangYonga (nawet nowego korando). To ,że rozmowa przybrała obrót gorzkich żali - no cóż jeśli ktoś jest niezadowolony z serwisu niech go zmieni - jeśli ktoś jest niezadowolony z auta - niech go zmieni. Ja mogę polecić serwis ASO z Wrocławia - mimo ,że za mną nie przepadają (tak myślę bo jestem upierdliwy), to jest najlepszy puki co serwis z jakim miałem styczność a kilka nowych aut już miałem. Jak ktoś chce poczytać o fantazjach niektórych serwisów to polecam wyguglować o serwisie Bertman w Bolesławcu lub KIM we Wrocławiu. Nie twierdzę ,że nadal są złe - może się coś tam zmieniło - ale KIM był 5 lat temu ASO dla Ssangyonga. Pozdrawiam wszystkich.

Ps. Zaintrygowało mnie to co kolega Trawus napisał - myślałem o zakupie nowego Rextona i w sumie nie zmieniłem zdania co do zakupu bo Rexton R to po prostu Rexton stuningowany przez firmę Project Kahn i pokazany w 2008 roku na British International Motor Show. Tak de facto to Rexton II po tuningu z 2008r. Link z Wikipedii http://en.wikipedia.org/wiki/SsangYong_Rexton Przy toku myślenia Pana Trawusa mam rozumieć że Volvo to już zupełne dno skoro od 2 lub 3 lat pakiet większościowy wykupili Chińczycy i Volvo to chińska marka. ;) a kosztuje dalej tyle samo. Generalnie na stronie Ssang Yonga w niemczech jest tylko Rexton W - link:
http://www.ssangyong.de/modelle/rexton-w/
w Austrii
http://www.ssangyong-auto.at/modelle/rexton/galerie
idąc dalej na zachód europy ;) w Hiszpanii
http://www.ssangyong.es/rexton#modelo-caracteristicas
włochy:
http://www.ssangyong-auto.it/rextonW.html
I tak dalej - wszędzie jest tylko Rexton W. A takie nazwy jak R, Intercar RX 400, S T O R M's Projects S/A, Rextonhub Projects to wszystko tuning tak jak np Grande Punto Abrath. Polecam czytać ze zrozumieniem. Pozdrawiam.

Ps2. Teraz ten Baaaaaardzo ciekawy linka jest pod adresem :
http://siw.smotor.com/emanual/view/emanual.html
pozdrawiam.

Ps3. A co do prukcji auta odsyłam na stronę
http://www.smotor.com/en/smotor/introdu ... _8852.html
Pod zdjęciem dokładnie jest opisane jakie auta są produkowane w Korei.

Re: Baaaardzo ciekawy link - polecam

: 02 lip 2013, 23:17
autor: Trawus
To się nazywa indoktrynacja kolego a co najmniej próba mącenia w ludzkich umysłach . Czemu ? bo ludzie na ogół odróżniają kapitał od warunków produkcji. Czy kolega chce nam wmówić, że z chwilą zakupu pakietu akcji Volvo przez Chińczyków produkcja tegoż auta również zmieniła lokalizację i obecnie prowadzona jest w ChRL ? Volvo pozostało Volvem i nic się nie zmieniło poza tym, że część z zysków z produkcji ulatuje do chińskiego udziałowca. Jak dotąd tylko bodaj jedna firma na świecie poszła za swym nabywcą do innego kraju - mam na myśli Mazdę.
Zatem odróżniamy bez trudności operacje kapitałowe od operacji produkcyjnych.
Wracając do Rextona i jego produkcji w obecnej chwili - sprawa jest jasna i jednoznaczna. Induska Firma, która kupiła Rextona nie jest grupą kapitałową, która będzie uczestniczyła w podziale zysków z koreańskiej produkcji ale jest koncernem produkującym samochody - czy kolega to zauważył ? Bo to zasadnicza różnica. To nie kapitał indyjski wpłynął do firmy Ssang Yong ale odwrotnie - samochód Rexton wypłynął z firmy Ssang Yong do fabryk innej firmy, nie powiązanej z Ssangiem. Koreańska firma zwyczajnie sprzedała produkcję tego modelu wraz z technologią. Zatem ten samochód nie będzie już produkowany w Korei na kapitale indyjskim ale będzie w całości produkowany w Induskich zakładach Mandriva, które od dawna produkują samochody na własny lokalny rynek. Z tego widać , że cały wywód kolegi nie ma najmniejszego sensu. Rexton będzie samochodem Indyjskim produkowanym przez Mandrivę a jeżeli kolega nie zauważa istotnej różnicy w jakości produkcji pomiędzy producentami koreańskimi a indyjskimi to niech kolega sobie kupi indyjski samochód i życzę pomyślności. Jak dotychczas jakość samochodów Mandriva nie odbiegała od standardów znanej nam firmy Tata albo jeszcze gorzej bo po wielu staraniach Tata w końcu otrzymał homologację europejską na kilka modeli a Mandriva rozpędem dostała homologację na Rextona wypracowaną przez Koreańczyków. I jak wykazuje doświadczenie te osoby, które nabyły w Polsce samochody Tata już po niedługim czasie usilnie próbują się ich pozbyć a spadki cenowe wartości są wręcz krytyczne. Z tego wnoszę, że Rexton produkowany przez Mandrivę będzie podobnej jakości jak inne modele Mandrivy i jak inne modele marki Tata. To nie jest jakość, którą można oferować na rynek europejski a jeśli ktoś w Polsce pomyślał, że zrobi na tym interes to jest zwyczajnie naiwny bo opinie o samochodach bardzo szybko się po rynku roznoszą.
Zaś co do Rextona R i jego pomysłodawcy z UK - to po 2008r wszedł on w formalne układy z Ssangiem i początkowo tuningowany w UK samochód nie był już przerabiany na wyspie ale wychodził tak skonfigurowany bezpośrednio z fabryki Ssanga - mam właśnie taką wersję oznaczoną literką R ale fabryczną - na niej jest tylko tabliczka informująca , że autorem tej konfiguracji jest P. Khan ale o działaniu tej firmy w procesie wykonania nie ma ani słowa. Owszem, jest różnica pomiędzy dawnym R tuningowanym w UK a tym wyprodukowanym w Ssang Yong. Tamten miał silnik 184 kM a koreański jest podkręcony na 200 KM - i mój nie jest jedynym egzemplarzem tej wersji w Polsce - o ile nic się nie zmieniło to na Allego jest jeszcze taki samochód oferowany w Poznaniu do sprzedaży. Nic niezwykłego poza zwiększonym spalaniem i kilkoma bajerami w kabinie - bo te kretyńskie niskoprofilowe opony były do natychmiastowego demontażu wraz z felgami - na tym się nie dało jeździć po Polsce nie mówiąc już o jeździe w terenie.
Wracając - firm tunigujących auta jest bardzo wiele i nie sposób wymienić wszystkich , każda robi coś inaczej ale wersja projektu P. Khan podobała się Koreańczykom i ja zwyczajnie kupili.
Co do Mandrivy - wydaje ona krocie na reklamę bo ma nadzieję na to, że rextonem przełamie barierę niechęci do produkcji indyjskiej - ale reklamą tą oszukuje potencjalnych klientów bo w wielu miejscach reklamuje się samochód jako nową wersję samochodu koreańskiego co nie jest prawdą - projekt jest koreański a samochód jest indyjski - to raz . Oszukuje też z innej strony bo Mandriva jest Rextonem I a nie Rextonem II . Jest Jedynką z liftingiem na nosie i na tylnych światłach a wykończeniu wnętrza widać gołym okiem kurs na oszczędność na materiałach. Owszem Mandriva jest oferowana w znacznie niższej cenie niż Ssang Yong Rexton ale każdy widzi, że nie warta skórka za wyprawkę a ta obniżka ceny zapowiada raczej kłopoty niż zyski z zakupu tańszego auta.
Sukcesu Mandrivy nie będzie - zbyt długo siedzę w branży by tego nie przewidzieć z dużą dokładnością. To będzie samochód niszowy, którego nie można porównywać z Ssangiem od strony jakości i niezawodności. Ssang , pomijając sieć serwisową i ceny części był samochodem porządnym a Mandriva nadal będzie tylko Mandrivą .