Czy wtryski po regeneracji się koduje?
: 01 wrz 2016, 21:50
Hej!
Zregenerowałem wtryski w moim Actyonie 2.0 XDi 140 KM, jednak po regeneracji jest gorzej jak przed. Auto kopci podobnie ale przyśpiesza mniej dynamicznie (muli do 2,5 tys. obr, jak wskazówka od obrotomierza minie te 2,5 tys to auto nagle dostaje moc i wypluwa czarny kłęb dymu z wydechu - przed regeneracją tak nie robiło). Ponad to, przy jeździe z większą prędkością np. autostradą, zapala się check engine i wchodzi w tryb awaryjny - wówczas max predkość to 100 km/h, zero przyspieszenia ale za to w ogóle nie dymi. Po podłączeniu do komputera wyszly dwa błędy: P0401 - zbyt mały przepływ recyrkulacji spalin; p1234-?
Mechanik, który regenerował mi wtryski zapewniał mnie, że samochód po przejechaniu kilku tys km sam zakoduje wtryski, czy na pewno? Mam wrażenie, że One nie są zakodowane właściwie, nie współgrają z komputerem, przez co kopci i przyspiesza tak skokowo a tryb awaryjny włącza się, żeby nie doszło do awarii silnika. Poradzicie coś?
Pozdrawiam/
Łukasz
Zregenerowałem wtryski w moim Actyonie 2.0 XDi 140 KM, jednak po regeneracji jest gorzej jak przed. Auto kopci podobnie ale przyśpiesza mniej dynamicznie (muli do 2,5 tys. obr, jak wskazówka od obrotomierza minie te 2,5 tys to auto nagle dostaje moc i wypluwa czarny kłęb dymu z wydechu - przed regeneracją tak nie robiło). Ponad to, przy jeździe z większą prędkością np. autostradą, zapala się check engine i wchodzi w tryb awaryjny - wówczas max predkość to 100 km/h, zero przyspieszenia ale za to w ogóle nie dymi. Po podłączeniu do komputera wyszly dwa błędy: P0401 - zbyt mały przepływ recyrkulacji spalin; p1234-?
Mechanik, który regenerował mi wtryski zapewniał mnie, że samochód po przejechaniu kilku tys km sam zakoduje wtryski, czy na pewno? Mam wrażenie, że One nie są zakodowane właściwie, nie współgrają z komputerem, przez co kopci i przyspiesza tak skokowo a tryb awaryjny włącza się, żeby nie doszło do awarii silnika. Poradzicie coś?
Pozdrawiam/
Łukasz