Strona 1 z 3

Koniec marki Ssangyong?

: 22 gru 2020, 20:05
autor: grzegorz65

Re: Koniec marki Ssangyong?

: 23 gru 2020, 18:12
autor: Piasek1980
Podniosą się. Tak wielkie koncerny zmieniają właścicieli. To nie osiedlowy spożywczak że zbańczy
Renault Dacię niemal wskrzesiło, VAG Skodę.
Owszem, obecny czas - najgorszy z możliwych na takie rzeczy ale to nadal łakomy kąsek dla nabycia całej firmy, praw do modeli, technologii a przede wszystkim rynków zbytu. Europa w tej materii za parę lat przestanie się liczyć a to co już się liczy i ma ogromny potencjał chłonny to Chiny oraz Indie.
Tam nie ma durackich euro-16 i nagonki na prąd. Zobaczcie na chiński rynek aut, ileż oni mają marek, ile te marki modeli, ile oni tego sprzedają i za jakie pieniądze !!!

https://www.youtube.com/watch?v=diHtXFxjXA8

Gdyby tylko weszli z tym do europy, z takim rozmachem jak to chińczycy potrafią, VAG czy inne PSA ze swoimi nadmuchanymi polo i corsami sprzedawanymi po 120 tyś zł mógłby spokojnie przystąpić do odkręcania szyldów i zdejmowania bannerów z ogrodzeń.

Re: Koniec marki Ssangyong?

: 24 gru 2020, 6:19
autor: grzegorz65
Pokrzepiający tekst. Oby Piasek1980 miał rację. Dopiero od roku jeżdżę Tivoli i jeszcze nie zdążyłem się nim nacieszyć, a tu najpierw wypowiedzenie umowy polskiemu importerowi i teraz informacje o widmie upadłości firmy. Szkoda byłoby, żeby Ssangyong zniknął nagle z rynku, bo samochody tej marki wprowadziły trochę kolorytu na naszych drogach.

Re: Koniec marki Ssangyong?

: 24 gru 2020, 10:23
autor: messiah22
a bo to pierwszy raz?

Re: Koniec marki Ssangyong?

: 24 gru 2020, 11:45
autor: Piasek1980
Na pewno jest to dobra okazja do nabycia dobrego auta, fabrycznie nowego auta, za ceny o jakich się nikomu nie śniło bo dystrybutor, importer i dealerzy będą skłonni do ogromnych upustów cenowych żeby się pozbyć stanu magazynowego zanim zapadną jakieś decyzje, takie czy inne, dot. przyszłości SsangYong.
Przy aktualnym poziomie cen za równowartość przyzwoicie wyposażonego Golfa Astry czy Octavii kupujesz Rextona w full-opcji :mrgreen: .
Tego się nie da w ogóle porównać

Re: Koniec marki Ssangyong?

: 24 gru 2020, 13:16
autor: Piasek1980
Jak widać wszelkie sensacje to jak zawsze tylko sensacje
https://spidersweb.pl/autoblog/bankructwo-ssangyonga-odwolane/
no ale co europejscy producenci ugrali dla siebie luzując trochę wypchane place i salony przez te kilka tygodni jadąc na tej sensacji - to ich

Re: Koniec marki Ssangyong?

: 18 sty 2021, 13:22
autor: Synk

Re: Koniec marki Ssangyong?

: 14 lut 2021, 22:19
autor: Piotr45
Na chwilę obecną rozstrzygają się dwie rzeczy: czy Amerykanie przejmą pakiet większościowy od mahindry, oraz czy wierzyciele zaakceptują plan restrukturyzacji czy coś w tym stylu. Bank koreański już wyraził zgodę.
Aktualnie zapowiedziano wycofanie z korei produkcji GM Korea i Renault Samsung

Re: Koniec marki Ssangyong?

: 17 lut 2021, 16:22
autor: Pawel66
Domena ssangyong.pl (przy okazji nasz ulubiony :) sklep również) została wyłączona :(

Re: Koniec marki Ssangyong?

: 17 lut 2021, 18:32
autor: Piasek1980
Pewnie BAH se uzurpował prawo bo jego strona się wyświetla

Re: Koniec marki Ssangyong?

: 21 lut 2021, 15:28
autor: grzegorz65

Re: Koniec marki Ssangyong?

: 22 lut 2021, 16:42
autor: Pastor76
@grzegorz65
Dzięki za ten link. Wszedłem na stronę żeby coś podglądnąć w cenniku korando a tu niemiła niespodzianka. Mam nadzieję, że nowe otwarcie poprawi znajomość marki a co za tym idzie, sprzedaż.

Re: Koniec marki Ssangyong?

: 24 lut 2021, 19:42
autor: Synk
Nowa strona, jeszcze szczątkowa ( i tu niespodzianka - przetasowania w salonach sprzedaży, nowe serwisy)
http://www.ssangyong-auto.pl/

Re: Koniec marki Ssangyong?

: 24 lut 2021, 22:00
autor: Piasek1980
Ależ ten nowy Rexio mi się widzi...
Jeździłbym :)

Re: Koniec marki Ssangyong?

: 17 mar 2021, 10:55
autor: Stevehar
Ciąg dalszy serialu SsangYong

Zgodnie z doniesieniami koreańskich mediów, firma SsangYong Motor Co. pozbawiona gotówki wpłaciła zaliczkę w wysokości 140 mln wonów (123 806,15 USD) wymaganą do rozpoczęcia przygotowanej lub standardowej procedury upadłościowej do sądu upadłościowego w Seulu.
Eksperci twierdzą, że ma przyspieszyć proces sprzedaży potencjalnemu konkurentowi HAAH Automotive Holding przed końcem tego miesiąca.