Podniosą się. Tak wielkie koncerny zmieniają właścicieli. To nie osiedlowy spożywczak że zbańczy
Renault Dacię niemal wskrzesiło, VAG Skodę.
Owszem, obecny czas - najgorszy z możliwych na takie rzeczy ale to nadal łakomy kąsek dla nabycia całej firmy, praw do modeli, technologii a przede wszystkim rynków zbytu. Europa w tej materii za parę lat przestanie się liczyć a to co już się liczy i ma ogromny potencjał chłonny to Chiny oraz Indie.
Tam nie ma durackich euro-16 i nagonki na prąd. Zobaczcie na chiński rynek aut, ileż oni mają marek, ile te marki modeli, ile oni tego sprzedają i za jakie pieniądze !!!
https://www.youtube.com/watch?v=diHtXFxjXA8Gdyby tylko weszli z tym do europy, z takim rozmachem jak to chińczycy potrafią, VAG czy inne PSA ze swoimi nadmuchanymi polo i corsami sprzedawanymi po 120 tyś zł mógłby spokojnie przystąpić do odkręcania szyldów i zdejmowania bannerów z ogrodzeń.