Strona 1 z 1

Blacharka i silnik

: 10 maja 2017, 10:29
autor: HUMBAK
Siemanko
Witam wszystkich gorąco i serrdecznie .
Mam pytanie czy orientuje się ktoś z Was jak jest z blacharką w Ssangyong XLV chodzi mi czy blacha jest ocynkowana i opinie na temat silnika 1.6 ( 128 KM ) i jego eksploatacji na LPG orz czy jest to silnik Ssangyong czy ładują motor jakiejś innej marki?
Dzięki :( za pomoc.
Pozdrawiam
Tel: 504-969-585
Email : [email protected]

Re: Blacharka i silnik

: 10 maja 2017, 22:00
autor: Pleban68
jestem szcześliwym posiadaczem xlv shaphire 128 KM z instalacja gazowa przejechalem nim od 28 kwietnia do dzisiaj 5000 km w tym jednorazowo 2500 do Włoch . prowadzi się doskonale zużycie gazu tez bardzo przyzwoite a koła ma 18''zatankowany był do pełna benzyna to na tej odległosci spalił na rozruch po postojach dosc czestych tylko 2,5 litra moim zdaniem rewelacja.

Re: Blacharka i silnik

: 10 maja 2017, 22:50
autor: HUMBAK
Dzięki za informacje :(

Re: Blacharka i silnik

: 11 maja 2017, 13:09
autor: HUMBAK
Poleban68 a jak myślisz będzie z korozją za kilka lat?

Re: Blacharka i silnik

: 11 maja 2017, 17:21
autor: malek
Z korozją pewnie nie będzie problemów - w starszych modelach np. Rexton nadwozie raczej nie koroduje, co innego rama, ale Tivoli/XLV nie są na ramie.

Pleban68 - jakie wychodzi spalanie gazu?

Re: Blacharka i silnik

: 11 maja 2017, 23:35
autor: Trawas
Jak jest z blacharką Ssangów ? Nie koroduje ale lepiej tym nie walić bo blachy twarde i dość grube - to nie KIA którą prostujesz palcami. Tu trzeba rzemiechy co się zna na rzeczy jak ci przedwojenni :)
Tak czy inaczej , twój smoczek nie będzie korodował długo po upływie gwarancji na blachy. Bardzo solidna konstrukcja, której mógłby pozazdrościć sam Jaśnie Wielmożny Daimler AG ze swoją dziwką Mercedes .
Co do silników to Ssang jest wspomagany przez biuro konstrukcyjne ze Stuttgartu bo Mercedes ma w tym swoje udziały tak więc Ssang wstydziłby się gdyby musiał kupować cudze silniki a , że jako producent uzbrojenia ma swoje doskonałe odlewnie i centra obróbki robi swoje, jak dotąd dobrej jakości i wytrzymałości. W Korei najlepsze więc - nie masz się o co martwić. Przeżyje z pewnością inne Koreańce.

Re: Blacharka i silnik

: 12 maja 2017, 6:56
autor: HUMBAK
Dzięki za informacje :)

Re: Blacharka i silnik

: 14 cze 2017, 9:30
autor: HUMBAK
Ciekawe jak będzie z częściami po upływie gwarancji?
Czy będą dostępne tańsze zamienniki na rynku czy pozostanie tylko serwis w salonie?
Podobny silnik 1.6 mpi 128 km występuje w jednym z modeli Hyundaia ciekawe czy to nie jest ten sam motor co w Tivoli i Xlv ?
Jak ktoś coś kuma to dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.

Re: Blacharka i silnik

: 14 cze 2017, 9:35
autor: HUMBAK
Hyundai Elantra silnik 1.6 mpi 128 km?

Re: Blacharka i silnik

: 14 cze 2017, 10:53
autor: malek
hm...

porównując poniższe dane techniczne:
https://www.autocentrum.pl/hyundai/elan ... m-od-2016/
https://www.autocentrum.pl/dane-technic ... m-od-2015/

wychodziłoby, że to jednak dwa różne silniki.