krisw11 pisze:Kolego, każdy salon ma swoje udziwnienia ,że tak ,to nazwe.,,, Jeżeli chcesz mieć pewność tego co mówią bierz TO na Piśmie ! Często servisy dopuszczają akcje typu konserwacja czy wymiany olji, części itp.ale są w nich ograniczenia. Dlatego jak bedziesz miał w ręku papier z ich podpisem zawsze będzie łatwiej w sądzie .....
i nie sugeruj sie Nigdy jakimś tam Kowalskim bo ,Kowalski kupił auto w innym salonie i w innym miejscu. A tam warunki mogą być podobne ale....... inne. Wiekszość salonów czy warsztatów ma te same zasady ale.... zawsze jest te tzw.ALE.... Pozdrawiam.
W sedno...niestety ASO polują na nas jak zarobić...jak namierza okazję do zabrania gwarancji to zrobią...NA SZCZESCIE TE AUTA SIE NIE PSUJĄ...POLICZYLI TO W KOREI I DLATEGO DAJĄ 5 LAT GW.
A jeśli coś wyjdzie nie tak, to i tak będą się wili jak węże, by nie obciążać swojego konta, bo idzie o zarobek... Tak jest w KIA , tam jest 7 lat ale konia z rzędem temu, kto skorzystał z tego ( przypadki szczególne potwierdzają regułę)
Dlatego rozważam przejście na własny serwis w dobrym warsztacie...oleje i filtry sam wymieniam... za grosze. Czytałem co robią na przeglądach przez 5 lat gwarancji...w 5tym roku jedynie poważna wymiana to swożnie i to często profilaktycznie. Klient płaci bez względu czy są w złym czy dobrym stanie.
Znam harmonogramy wymiany filtrów powietrza, kabinowych, oleju 0w30 . Dodaje teraz ceramizera do silnika i do skrzyni manualnej... Płukanki przy każdej wymianie oleju...po 30 tys cleanera na wydech do czyszczenia kata i GPF... a serwis SS traktuje uzupełniająco...