Strona 1 z 1

Nowy Rexton w benzynie?

: 10 lut 2019, 12:22
autor: Eskulap
Chciałem zapytać czy ktoś wie coś na temat oferty benzynowej w nowym Rextonie czy będzie dostępna czy pozostaje tylko ten jeden diesel? Słyszałem coś benzynie 2.0 z turbo ale nie ma jej w cenniku..

Re: Nowy Rexton w benzynie?

: 10 lut 2019, 23:01
autor: czupamakabra
Benzyna turbo była ale przez idiotów-ekologów, się zmyła.

Teoretycznie firma miała doposażyć silnik 2.0 w gpf i puścić go znowu na rynek ale jakoś dziwnie zwlekają. Tak samo jak z LPG...niby testy, niby homologacja,sraty taty.
Na stronie SY oczywiście nic nie wiedzą albo nie chcą powiedzieć.
Dziwne by było gdyby zaprzepaścili benzynę bo przecież to nowa konstrukcja więc kasy na nią poszło pewnie sporo.
Co do gpf to już wychodzą pierwsze "kwiatki" w fordowskich silnikach ale zobaczymy jak będzie, oczywiście najbardziej ogolony będzie zawsze klient końcowy.

U mnie to właśnie turbo benzyna bez tego cholernego filtra zdecydowała że kupiłem Rextona..

Re: Nowy Rexton w benzynie?

: 11 lut 2019, 22:03
autor: Aro
Witam. Też mam od lipca 2018 Rextona w benzynie 2.0 TGDi i jestem bardzo zadowolony. Tak jak pisał przedmówca wstrzymali sprzedaż na rynek europejski bo brak filtra cząstek stałych. Z tym silnikiem sprzedają do Ameryki Południowej (tam z kolei nie oferują Diesla). Rex w benzynie był atrakcyjny cenowo bo nie był objęty wysoką akcyzą. Ja za swój po rabatach zapłaciłem 123 tyś. (automatyczna skrzynia biegów i 4x4 z reduktorem i nawigacją), czyli tyle ile kosztuje np. Ford Kuga z pseudo 4x4. Auto świetnie sobie radzi pomimo pojemności 2.0 l właśnie z powodu Turbo i jak na benzynę i masę ponad 2 tony pali całkiem akceptowalnie: trasa 9-11 l w mieście ok 13-16 l . Również w ciężkim terenie z reduktorem piękne ciągnie już od 1500 obrotów. Gdyby Ssangyong oferował go za te pieniądze (130 tyś.) z LPG jestem pewien że byłby to hit.