Profesor pisze:3000 USD.Nieźle pojechałeś po bandzie.Jak otworzę ASO Ssangyonga,to się zastanowię.
Może przerażać ale to na prawdę nie są jeszcze jakieś astronomiczne pieniądze patrząc na to ile potrafią kosztować jakieś popularne multi-skanery pokroju Bosch KTS że już nie wspomnę o dedykowanych. A cena zakupu to zaledwie początek kosztów.
Jak chcesz coś tańszego to pozostaje jedynie "klon" Delphi
https://pl.aliexpress.com/item/10050072 ... gLYkfD_BwE
trochę się namęczysz nim to ruszy i zechce współpracować. Najlepiej jednak mieć pod to osobnego lapka z czystym środowiskiem wymaganym do pracy interface`u. Żadnych antywirusów, żadnych firewalli, żadnego zbędnego oprogramowania mogącego powodować kolizje. Potem trochę losowo działa, niby potwierdza ze wykasowało np inspekcję olejową migającą na wyświetlaczu, a okazuje się że jednak nie i ta dalej się pojawia. Potrzeba zabawy, wchodzenia przez inne modele aut. Czasem i to nie pomaga. Generalnie zabawa dla cierpliwych. Czemu tani ? Bo to podróbka starszego, wycofanego już przez Delphi interface`u który nie ma wsparcia producenta. Nie aktualizuje się. Czyta, kasuje, ogarnia większość motoryzacyjnego świata ale nie liczyłbym na opcje pokroju kodowania kluczyków w najnowszych. Nawet bym się na to nie porwał żeby nie sknocić czegoś na grubo.
No ale - Cena Czyni Cuda

Jak coś w wyższym budżecie no to Launch X431 w pasującej pod ciebie wersji. Ceny w Polsce od 2200zł, u chińczyka ok 5 stów taniej
https://pl.aliexpress.com/item/10050059 ... gLS4_D_BwE
ale jak ze wszystkim: im bardziej zaawansowany kombajn tym większa wiedza niezbędna z zakresu mechaniki i elektroniki pojazdów aby wiedzieć gdzie czego szukać i jak interpretować uzyskane wyniki.