Strona 1 z 1

Co za pręt i poco ????

: 25 sie 2011, 18:58
autor: Tedi221
Witam co za wajcha pręt jest pod siedzeniami tylnymi pod tapicerką i po co on jest ??????????

Pozdrawiam.

Re: Co za pręt i poco ????

: 25 sie 2011, 19:04
autor: mussolinii
Jak ktos "fika" to wyciagasz tego preta i walisz nim goscia po plerach.

Re: Co za pręt i poco ????

: 25 sie 2011, 19:32
autor: Tedi221
O key ja wożę kij bejzbolowy a tak na poważnie to ciekawi mnie po co on jest.

Re: Co za pręt i poco ????

: 25 sie 2011, 20:27
autor: polmussik
a masz koło zapasowe i gdzie ono jest

Re: Co za pręt i poco ????

: 25 sie 2011, 21:56
autor: Tedi221
Mam koło zapasowe i jest ono na tylnej klapie na zewnątrz auta.

Re: Co za pręt i poco ????

: 26 sie 2011, 10:30
autor: polmussik
a masz podnośnik i czy ten pręt nie tworzy z nim kompletu

Re: Co za pręt i poco ????

: 27 sie 2011, 19:00
autor: Tedi221
polmussik pisze:a masz podnośnik i czy ten pręt nie tworzy z nim kompletu

Witam dziękuję bardzo ten prent jest do podnośnika jeszcze raz dzięki.

Pozdrawiam

Re: Co za pręt i poco ????

: 28 sie 2011, 10:52
autor: krzychu
Muszę obadać czy ten pręt w Musso też nadaje się do podnośnika :roll:
Ja nim tylko zapas opuszczam, o podnośniku nie pomyślałem :shock:

Re: Co za pręt i poco ????

: 28 sie 2011, 11:31
autor: Samario
Ja mam w aucie dwa takie pręty. Różnią się szerokością tego płaskownika na końcu-jeden pasuje do lewarka, drugi służy do opuszczania zapasu.

Re: Co za pręt i poco ????

: 28 sie 2011, 17:15
autor: polmussik
były różne podnośniki,pręty i klucze do kół,elementy kompletu nie były zamienne

Re: Co za pręt i poco ????

: 28 sie 2011, 17:34
autor: krzychu
Nie mam zdjęć, ale:
- podnośnik mam made in USA (tak jest wytłoczone na obudowie), słupkowy, z żółtym kapslem na pokrętle do podnoszenia-opuszczania tłoczyska
- klucz do kół to fajka z końcówką a'la śrubokręt do kręcenia kapslem przy podnośniku i prostopadle dospawaną rurką z wycięciem pasującym do pręta od windy koła zapasowego
- winda koła zapasowego jest na lince (nie łańcuch) i nie ma kosza na koło. Linka opuszcza taki talerz, do którego przykręca się koło na jedną nakrętkę od strony piasty
- no i ten patyk

Muszę to obadać, bo kręcenie podnośnika z poziomu 0 samym kluczem do kół to mordęga.
Jak tylko mam możliwość to podnoszę auto żabą.

Re: Co za pręt i poco ????

: 28 sie 2011, 19:45
autor: Samario
Wprawdzie to "potforum" Korando, ale skoro już zaczęliśmy dyskusję : U mnie to wygląda tak, jak na fotkach poniżej : jest lewarek, klucz do kół z płaskownikiem do kręcenia lewarkiem i dwa pręty(może samoróbki?)-jeden z mniejszym płaskownikiem, jak klucz do kół, drugi-większy służy do opuszczania zapasu, podwieszonego na lince stalowej zakończonej taką "łódeczką"(widać na foto).
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Co za pręt i poco ????

: 28 sie 2011, 20:31
autor: polmussik
te prety nie są oryginalne
oryginalny pręt ma jeden koniec pasujący do windy a na drugim końcu po połaczeniu z kluczem do kół tworzy się korba do łatwego opuszczenia lub podniesienia koła zapasowego.
Sam pręt pomaga wsunąć podnośnik pod samochód podczas wymiany koła,a także łatwo go stamtąd wyciągniąć.
Jest to ustrojstwo do zmiany koła na drodze , w warunkach warsztatowych oczywiścia żaba jest wygodniejsza(jeśli nia dysponujemy)