Kolego po prostu rewelacja masz pełną kontrolę na mocą, która drzemie w potworze. A tak serio super się takim śmiga oczywiście jeśli ktoś lubi manual, który zresztą przy tym silniku ma ogromny potencjał dzięki zakresowi obrotów w jakim dynamicznie pracuje. Przy zakupie zwróć szczególna uwagę na stan elektryki silnika i czy pracuje równo w całym zakresie obrotów podczas przyspieszania bez szarpnięć i przyduszeń. Popatrz także czy nie miał przygód z przegrzewaniem ( sprawdź zbiorniczek wyrównawczy czy nie ma tam pozostałości i przebarwień po oleju). Zobacz czy działają wszystkie wentylatory przed chłodnica bo z nimi bywa często kiepsko szczególnie z dużym dodatkowym wentylatorem elektrycznym wspomagajacym wisko. Sprawdź także przewody aluminiowe od klimy one lubią w miejscach mocowania do budy szczególnie pod filtrem powietrza próchnieć a niektórzy zamiast je wymienić łatają jak w cepelii. Kolejny punkt to manszety na przednich przegubach.
Kolejna sprawa to mechanizm wycieraczek szczególnie z tylu rzadko używany lubi się przytrzeć. Przełączanie napędów tez warto sprawdzić czy przechodzi na 4L bo to szczególnie teraz przy zaspach i spacerach w śniegu się przyda. Zwróć tez uwagę czy silnik trzyma niskie obroty bo wężyki od podciśnień są w takim miejscu ze nie zawsze je widać a nieszczelność lub spadnięty wężyk potrafi sprawić cuda

. Obadaj zawieszenie z przodu czy tuleje nie są powybijane na wahaczach . Jak to sprawdzisz to ograniczysz sobie potencjalna ilość rooty w najbliższym czasie

. A dodam ze z żoną tak polubiliśmy Mussona (teraz jak spadł spory śnieg szczególnie, gdy wszyscy jada 30) że teraz to wchodzi w grę zmiana tylko na kolejnego lub na Toyke LC.