w ramach poznawania Musso sprawdziłem co miesci się w tunelu między przednimi siedzeniami.Po wyjęciu pojemnika z podlokietnika ukazał sie spory kawał instalacji elektrycznej.To tam mieści sie ten tajemniczy STICS (metalowe pudełko o wymiarach ok.20x10x5 cm) i dodatkowo jeszcze 4 inne przekazniki.
Zamierzam temat rozpoznac i prosze o info tych co posiadają wiedzę w tym temacie
elektryka pod podłokietnikiem
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- sasek1
- Stały bywalec
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 17:53
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 7602523
- Lokalizacja: Brunary koło Nowego Sącza woj. małopolskie
Re: elektryka pod podłokietnikiem
Postautor: sasek1 » 12 sty 2011, 18:37
w starym modelu też posiadam, myśle że jest on od abs 

- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: elektryka pod podłokietnikiem
Postautor: mussolinii » 12 sty 2011, 20:43
Tak przy okazji tego tematu... ostatnio w poniedzialek po mocnych roztopach chwycil niezly mrozik i woda na ulicach nie zdazyla odparowac i zamarzlo to to niezle ze zrobilo sie jedno wielkie lodowisko... wpadlem na takie cos z predkoscia 30-40km/h i samochodem zaczelo niezle nosic... bylo to wczesnie rano, nikogo na szczescie nie bylo, puscilem gaz i samochod sie wyprosotwal ale nie dlatego ze chwucil przyczepnosc po napedzie... pierwszy raz widzialem jak TCS dzialal bez gazu. Urzadzenie samo wyprowadzilo pojazd z poslizgu. Lampka pomigala mi pare razy od TCS i samochod zaczal jechac prosto. Czyli dziala to nie tylko przy ruszaniu 

Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: elektryka pod podłokietnikiem
Postautor: uki » 12 sty 2011, 22:38
Czyli nasze TCSy działają jak ESP
... a przy takim lodowisku często ostatnio pali się ta kontrolka. Bywało że się przy jakimś mocniejszym stuknięciu zapalała ikonka ABS ale wyciągnąłem przekaźnik i podoginałem wsuwki w gnieździe i jak nowy można po nierównościach latać.

Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości