mussor pisze:Raz po brodzeniu w wodzie, wE32 padł (rozleciał się) podciśnieniowy siłownik z prawej strony skrzyni. Koszt siłownika nie wielki, wymiana tragedia. Sprawdź wszystkie elementy gumowe podciśnienia sterującego skrzynią, Od siłownika odpada denko i membrana nie jest szczelna.
Nie zupełnie się zgadzam, że tani - podróba ok. 200zł - oczywiście zależy jaki model zasobnika - oryginał kilka razy droższy.
Do skrzyni W124 lub do klasy E ok, nie za drogi, ale w Musso skrzynia od merca pochodzi ze starszych merców i tam wydatek jest większy.
Sprawdź jaki kolor zasobnika jest w Twojej skrzyni - bo są 3 różne.
Jeśli zasobnik podciśnienia pada, to jednym z efektów jest szarpanie przy zmianie biegów oraz wysysanie przez podciśnienie oleju ze skrzyni biegów. Jeśli chodzi o regulacje, pod maska nad głowicą bliżej kabiny jest regulacja naciągu linki, którą reguluje się przy jakim położeniu pedału gazu ma skrzynia przerzucać biegi. Akurat o tym pisałem już na forum.