Strona 1 z 2

mega spalanie po regeneracji głowicy - HELP!!

: 29 mar 2011, 0:39
autor: Gonzo
Witajcie bracia koreańskiej myśli technicznej. Mam problem, Jakiś miesiąc temu zmuszony byłem do pełnej regeneracji głowicy i naprawy kilku usterek: wymiany pompy wody, wisco, termostat, wymiana wszystkich możliwych uszczelek i płynu chłodzącego.
Auto chodzi dużo ciszej, jest bardziej dynamiczny, inna kultura pracy - jak nowy. Ale!!! okazało się że auto pali ok 17l/100km diesla nie wiem gdzie szukać przyczyny takiego spalania. Pomóżcie!! :cry: wczesniej palił ok 10 - 11l w mieście, a zima ok 11-13 l zależnie od warunków.

Re: mega spalanie po regeneracji głowicy - HELP!!

: 29 mar 2011, 1:15
autor: krzychu
Może coś na pompie przestawili jak ściągali głowicę :roll:
Weź mnie nie strasz nawet.
U mnie też kompleksowa naprawa głowicy między innymi.

Re: mega spalanie po regeneracji głowicy - HELP!!

: 29 mar 2011, 21:21
autor: mussolinii
17? to prawie jak E32... :| Sporo.

Re: mega spalanie po regeneracji głowicy - HELP!!

: 30 mar 2011, 17:19
autor: musso
Masz przestawiona pompe moj tez tyle palil jak pompe przestawil Mi mechanik,a jak z osiagami?bo moj bujal sie do 180km/h,a ze skrzyzowania to A6 Tdi mialo problemy odskoczyc.

Re: mega spalanie po regeneracji głowicy - HELP!!

: 31 mar 2011, 0:05
autor: Gonzo
nie wiem ile pójdzie na maxa, ale ze świateł jest pierwszy - fakt czuć moc. rozwiń stwierdzenie że przestawił Ci pompę, to znaczy podczas montażu zapomniał wyregulować, czy po prostu źle zamontował? jutro jadę z reklamacją

Re: mega spalanie po regeneracji głowicy - HELP!!

: 31 mar 2011, 1:01
autor: Gonzo
a jakie macie obroty jałowe (która kreska od dołu)?

Re: mega spalanie po regeneracji głowicy - HELP!!

: 31 mar 2011, 6:49
autor: musso
Ja po zmianach na pompie mialem okolo 700-750obrotow,a co do pompy,to pytanko-czy mechanik (zapytaj)dotykal sie jej(np.wymontowal,albo popuscil sruby mocujace)dlatego ze jak sama pompe przekrecisz o 2-3mm,to juz sie zmienia kat wtrysku co moze efektowac wzrostem mocy i spalaniem.Ta informacje dostalem od mechanika ktory Mi robil pompe.

Re: mega spalanie po regeneracji głowicy - HELP!!

: 08 kwie 2011, 5:37
autor: Gonzo
Temat wyjaśniony, w pompie paliwa, jest filterek i on właśnie się zapchał, to spowodowało, że auto cały czas miało podwyższone obroty jak na ssaniu, dodatkowo zlokalizowano pęknięty przewód paliwowy, przez który podczas jazdy następował wyciek paliwa. Usterki usunięte. Pojeździmy i zobaczymy jak wyjdzie teraz spalanie. O efektach dam znać.

Re: mega spalanie po regeneracji głowicy - HELP!!

: 08 kwie 2011, 8:17
autor: mussolinii
Ja tez jezdzilem na podwyzszonych obrotach bo mialem uszkodzony filterek od podcisnienia na gruszce od listwy na pompie... ale nie mialo to wyplwu na jakies wieksze spalanie.
Obroty biegu jalowego nastawia sie na listwie krecac gruszka oczywiscie na cieplym silniku. Ja mam na 4ej kresce liczac od dolu.

Re: mega spalanie po regeneracji głowicy - HELP!!

: 08 kwie 2011, 17:36
autor: Gonzo
u mnie też jest teraz 4 kreska na ciepłym silniku.

mega spalanie po regeneracji głowicy - HELP!!

: 08 kwie 2011, 19:23
autor: joogi
WYMIENIAŁ KTOŚ TĄ GRUSZKE NA POMPIE

chodzi mi oto jak włożysz nową czy trzeba cos tam ustawiać

Re: mega spalanie po regeneracji głowicy - HELP!!

: 08 kwie 2011, 22:58
autor: krzychu
U mnie wężyk od tej gruszki jest ściągnięty i zaślepiony śrubką :D
Regulacja obrotów poprzez kręcenie gruszką działa.
Instrukcja podaje coby nie kręcić więcej niż pół obrotu ani w lewo ani w prawo :wink:

Re: mega spalanie po regeneracji głowicy - HELP!!

: 09 kwie 2011, 10:47
autor: polmussik
krzychu -nie masz podwyższonych obrotów na zimnym silniku
ja pokręciłem gruszką ze trzy obroty aby spadly do ok 700,wcześniej nie było reakcji

Re: mega spalanie po regeneracji głowicy - HELP!!

: 09 kwie 2011, 12:12
autor: krzychu
Obroty mam takie same.
Czwarta kreska nie licząc zera.
Tak już było jak kupiłem i tak zostało.
Nie było problemu ani upalnym latem ani w mroźne zimy.

Obrazek

Re: mega spalanie po regeneracji głowicy - HELP!!

: 09 kwie 2011, 14:46
autor: uki
To jest 700 obr/min jakby nie patrzeć więc chyba prawidłowo :mrgreen: przynajmniej w benzynie