Czujnik położenia wału i wałków jak rozpoznać
: 23 sie 2012, 17:47
Mam pytanie czy ktokolwiek z Szanownych Forumowiczów orientuje się, czy
w Musso 3.2 benzyna sterownik powinien podawać po przekręceniu kluczyka w pozycję
"Zapłon" wstępnądawkę paliwa na listwę, tzn czy po włączeniu zapłonu pompa powinna działać przez 2-3 sek.?
Czy uszkodzony czujnik położenia wału może powodować taki efekt, że pompa nie podaje nawet tej wstępnej dawki?
Niestety kolejny tydzień walki z Musiakiem zamykam niepowodzeniem. Dzisiaj pomierzyłem różne rzeczy
na samym ECu i oporności czujnika wału wydają się takie jak w serwisówce. Nie wiem co to jest za pozycja
"Start engine signal" czy to jakiś "+" albo masa podawana ze stacyjki do kompa czy sygnał od rozrusznika?
Czy może być tak, że stacyjka niedomaga, a jednocześnie w pozycji zapłon wszystkie kontrolki działają prawidłowo i urządzenia
typu wycieraczki również. Bardzo proszę o pomoc bo tracę nadzieję że Nosorożec opuści podwórko dawnych właścicieli ;(
w Musso 3.2 benzyna sterownik powinien podawać po przekręceniu kluczyka w pozycję
"Zapłon" wstępnądawkę paliwa na listwę, tzn czy po włączeniu zapłonu pompa powinna działać przez 2-3 sek.?
Czy uszkodzony czujnik położenia wału może powodować taki efekt, że pompa nie podaje nawet tej wstępnej dawki?
Niestety kolejny tydzień walki z Musiakiem zamykam niepowodzeniem. Dzisiaj pomierzyłem różne rzeczy
na samym ECu i oporności czujnika wału wydają się takie jak w serwisówce. Nie wiem co to jest za pozycja
"Start engine signal" czy to jakiś "+" albo masa podawana ze stacyjki do kompa czy sygnał od rozrusznika?
Czy może być tak, że stacyjka niedomaga, a jednocześnie w pozycji zapłon wszystkie kontrolki działają prawidłowo i urządzenia
typu wycieraczki również. Bardzo proszę o pomoc bo tracę nadzieję że Nosorożec opuści podwórko dawnych właścicieli ;(