Pasek wieloklinowy do Musso 3,2 benzyna
: 15 lis 2012, 15:39
Mam Musso 3,2 rok 2000.
Zastanawiam się nad wymianą paska wieloklinowego. W sklepie dowiedziałem się, że zakupienie paska nie będzie problemem, ale z napinaczem to i owszem.
Czy jeśli pasek dobrze chodzi (nic nie buczy, nie ślizga się) to chyba nie muszę wymieniać napinacza - co o tym sądzicie?
Powodem wymiany są mikropęknięcia na wewnętrznej i zewnętrznej stronie paska. Boje się, aby kiedyś w trasie mi nie pękł. Brzegi paska są OK, tzn żaden kord nie jest pęknięty i nie wystaje z paska.
Czy często takie paski pękają niespodziewanie?
Co trzeba zdemontować, aby wymienić pasek? (obudowa wiatraka, wiatrak z wiskozą, a może nawet chłodnice).
Proszę o krótki opis wymiany paska wieloklinowego w benzynie 3,2.
Zastanawiam się nad wymianą paska wieloklinowego. W sklepie dowiedziałem się, że zakupienie paska nie będzie problemem, ale z napinaczem to i owszem.
Czy jeśli pasek dobrze chodzi (nic nie buczy, nie ślizga się) to chyba nie muszę wymieniać napinacza - co o tym sądzicie?
Powodem wymiany są mikropęknięcia na wewnętrznej i zewnętrznej stronie paska. Boje się, aby kiedyś w trasie mi nie pękł. Brzegi paska są OK, tzn żaden kord nie jest pęknięty i nie wystaje z paska.
Czy często takie paski pękają niespodziewanie?
Co trzeba zdemontować, aby wymienić pasek? (obudowa wiatraka, wiatrak z wiskozą, a może nawet chłodnice).
Proszę o krótki opis wymiany paska wieloklinowego w benzynie 3,2.