Oj, Ty Wiśnio jedna, niewierna
katalog

Z lewej strony silnika wychodzą przy ścianie grodziowej przewody paliwowe.
Zasilający i powrotny.
Na zasilającym jest założony filtr wstępny (plastikowy) i łączy z pompą mechaniczną, zasysającą. Filtr, jak widać na zdjęciu, ma kątowe wyprowadzenie króćca aby nie "łamać" przewodu paliwowego.
Dopiero z pompy wstępnej paliwo "idzie" do filtra metalowego, dokładnego oczyszczania i tam jest rozprowadzane do pompy wtryskowej.
Są tam też króćce powrotu do baku i przelewowe z wtryskiwaczy.
Mam 2.9 TD, ale jak chcesz to jutro zrobię foto jak to u mnie wygląda.
Dodam, że mam dwa plastiki i gruchę do paliwa między nimi.
Często tankuję "z bańki" i wolę wymieniać filtry po 4zł. niż czyścić wtryskiwacze lub pompę wtryskową
