Opony wielosezonowe Maxxis VictraSUV XL śnieżka 235/75 R 15
: 12 wrz 2013, 22:34
Witam,
chciałbym sie podzielić z wami doświadczeniem co do tych opon wielosezonowych.
Jeżeli ktoś szuka fajną alternatywę szosową na cały rok polecam tą oponę.
2 lata temu kupiłem moje musso, które miało właśnie te opony na przedniej osi.
Rok temu dokupiłem 2 sztuki na tylną oś...ubiegła zima była supe (napędy działały i śmigało sie po górkach).
Na ten sezon dokupiłem dwie opony.
Zakład wulkanizacyjny stwierdził, iż nie ma co zakładać tych nowych na tył (w tym sezonie niestety nie działaja mi napędy), gdyż nie ma różnicy co do bieżnika po 25 tyś.km (z tego około 5 tyś km z lawetą)!!
Plusy Maxxisa:
-była cicha latem, nawet podczas największych upałów
-dobrze sie trzymała śniegu
- jest wzmocniona XL (235/75 R15 109- jeżeli ktoś śmiga z lawetą władze przychylniej podchodzą podczas kontroli jężeli ktoś ma wzmacniane opony XL- szczególnie w Niemczech:))
- jako jedyna wielosezonówka którą znalazłem ma nie tylko oznaczenie M+S ale również śnieżkę (jeżeli nie zadziałają napędy, jak u obecnie u mnie niemiecka policja za miedzą lub w innych krajach w których są wymagane opony ze śnieżka nie ma podstaw do wystawienia mandatu jak się zablokuje jakąś trasę z samym napędem na tył).
Ja w serwisie niemieckim (vergoelst w cottbus) zapłacilem 92 EUR za sztukę. Nie sprawdzałem ile kosztuje w Polsce ale po 2 latach użytkowania szczerze polecam tą oponę!
chciałbym sie podzielić z wami doświadczeniem co do tych opon wielosezonowych.
Jeżeli ktoś szuka fajną alternatywę szosową na cały rok polecam tą oponę.
2 lata temu kupiłem moje musso, które miało właśnie te opony na przedniej osi.
Rok temu dokupiłem 2 sztuki na tylną oś...ubiegła zima była supe (napędy działały i śmigało sie po górkach).
Na ten sezon dokupiłem dwie opony.
Zakład wulkanizacyjny stwierdził, iż nie ma co zakładać tych nowych na tył (w tym sezonie niestety nie działaja mi napędy), gdyż nie ma różnicy co do bieżnika po 25 tyś.km (z tego około 5 tyś km z lawetą)!!
Plusy Maxxisa:
-była cicha latem, nawet podczas największych upałów
-dobrze sie trzymała śniegu
- jest wzmocniona XL (235/75 R15 109- jeżeli ktoś śmiga z lawetą władze przychylniej podchodzą podczas kontroli jężeli ktoś ma wzmacniane opony XL- szczególnie w Niemczech:))
- jako jedyna wielosezonówka którą znalazłem ma nie tylko oznaczenie M+S ale również śnieżkę (jeżeli nie zadziałają napędy, jak u obecnie u mnie niemiecka policja za miedzą lub w innych krajach w których są wymagane opony ze śnieżka nie ma podstaw do wystawienia mandatu jak się zablokuje jakąś trasę z samym napędem na tył).
Ja w serwisie niemieckim (vergoelst w cottbus) zapłacilem 92 EUR za sztukę. Nie sprawdzałem ile kosztuje w Polsce ale po 2 latach użytkowania szczerze polecam tą oponę!