3,2 .....niezrozumiałe spadki mocy ?
: 11 maja 2015, 22:41
Witam serdecznie
Nabyłem drogą kupna Korando 3,2 benzynka........chcę z Wami troszkę pobyć bo rozkminiam na razie silnik i TOD,a na forum Korando niestety wszyscy jeżdżą "rakotwórczymi klekotami"
Ale do rzeczy......mam3,2 benzykę......ciśnienie na cylindrach ok.....oleju nie konsumuje, niestety raz "ucieka z pod nogi" ,a innym razem wciskam gaz " do dechy" a samochód bardzo leniwie się rozpędza.......co jest???
Trochę poczytałem i wiem jedno......coś jest "nie-halo" .....co sprawdziłem:
- hamulce ok
- olej w skrzyni -wymiana 4 lata temu.....ale przebieg od wymiany ok 10 tyś km
- półosie ok - regenerowane pół roku temu
- olej w mostach wymieniony pół roku temu
- ciśnienie w cylindrach fabryczne
- ogumienie 16 cali troszke szersze niż fabryczne bo 265
- pali na zimnym i gorącym super
- po rozgrzanu skrzynia przełącza z delikatnymi szarpnięciami
- "pełzanie" na D i R obecne
Co podejrzewam:
- świece - wymienione razem z olejem skrzyni biegu czyli 4 lata temu i 10 tysięcy km
- cewki zapłonowe
- przewody zapłonowe
-nieprawidłowa praca skrzyni biegów ??
- HGW......ze względów wiadomych nie rozwinę tego skrótu
Pomóżcie proszę bo już k*** mnie trafia.....co ominąłem ???
Taki fajny samochodzik......
Nabyłem drogą kupna Korando 3,2 benzynka........chcę z Wami troszkę pobyć bo rozkminiam na razie silnik i TOD,a na forum Korando niestety wszyscy jeżdżą "rakotwórczymi klekotami"
Ale do rzeczy......mam3,2 benzykę......ciśnienie na cylindrach ok.....oleju nie konsumuje, niestety raz "ucieka z pod nogi" ,a innym razem wciskam gaz " do dechy" a samochód bardzo leniwie się rozpędza.......co jest???
Trochę poczytałem i wiem jedno......coś jest "nie-halo" .....co sprawdziłem:
- hamulce ok
- olej w skrzyni -wymiana 4 lata temu.....ale przebieg od wymiany ok 10 tyś km
- półosie ok - regenerowane pół roku temu
- olej w mostach wymieniony pół roku temu
- ciśnienie w cylindrach fabryczne
- ogumienie 16 cali troszke szersze niż fabryczne bo 265
- pali na zimnym i gorącym super
- po rozgrzanu skrzynia przełącza z delikatnymi szarpnięciami
- "pełzanie" na D i R obecne
Co podejrzewam:
- świece - wymienione razem z olejem skrzyni biegu czyli 4 lata temu i 10 tysięcy km
- cewki zapłonowe
- przewody zapłonowe
-nieprawidłowa praca skrzyni biegów ??
- HGW......ze względów wiadomych nie rozwinę tego skrótu
Pomóżcie proszę bo już k*** mnie trafia.....co ominąłem ???
Taki fajny samochodzik......