Strona 1 z 1

Musso 3.2 - czy w trybie 4L jest zablokowany centralny dyferencjał?

: 05 sty 2018, 22:15
autor: fiskusmati
WItam. Sprawa prosta, musso 3.2 ma montowany (chyba zawsze) układ TOD. Czy w praktyce oznacza to że mamy stały napęd na 4 koła (jak w Land Roverach)? Czyli mamy wtedy centralny dyferencjał?
Jeśli tak, to czy w trybie 4L z reduktorem, załączana jest również blokada centralnego dyferencjału (tak jak w innych terenówkach ze stałym 4x4)?

Jeśli tak, to w jaki sposób jest to realizowane?

I czy w 3.2 są sprzęgiełka w piastach?


Pozdrawiam

Re: Musso 3.2 - czy w trybie 4L jest zablokowany centralny dyferencjał?

: 09 lut 2018, 13:55
autor: mirek007164
W moim 3.2 przód i tył są spięte cały czas 50/50 czy to 4h czy 4l. Z przodu są sprzegielka w piastach automatyczne a ż tyłu most bez blokad więc napędzane jest jedno koło tylne i jedno przednie, tak się to wszystko zgrywa że na asfalcie nic nie urwiesz.