Musso 3.2 - czy w trybie 4L jest zablokowany centralny dyferencjał?
: 05 sty 2018, 22:15
WItam. Sprawa prosta, musso 3.2 ma montowany (chyba zawsze) układ TOD. Czy w praktyce oznacza to że mamy stały napęd na 4 koła (jak w Land Roverach)? Czyli mamy wtedy centralny dyferencjał?
Jeśli tak, to czy w trybie 4L z reduktorem, załączana jest również blokada centralnego dyferencjału (tak jak w innych terenówkach ze stałym 4x4)?
Jeśli tak, to w jaki sposób jest to realizowane?
I czy w 3.2 są sprzęgiełka w piastach?
Pozdrawiam
Jeśli tak, to czy w trybie 4L z reduktorem, załączana jest również blokada centralnego dyferencjału (tak jak w innych terenówkach ze stałym 4x4)?
Jeśli tak, to w jaki sposób jest to realizowane?
I czy w 3.2 są sprzęgiełka w piastach?
Pozdrawiam