Bezpieczeństwo podczas zderzenia w MUSSO
: 14 maja 2009, 11:30
A jak wygląda sprawa bezpieczeństwa - dla mnie jest na 1. miejscu (po kosztach utrzymania i zakupu)
Miał ktoś z Was dzwona w Musso lub fronterze.
Musso jest na ramie i waży ok 1,9 - 2 tony. Uderzając w drzewo lub mur - nie ma chyba stref kontrolowanego zgniotu i w kabinie są za duże przeciążenia na ludziach. Ale za to podczas zderzenia z inną osobówką to ją się taranuje i musso jest chyba nie pokonane - MAM RACJE ? odpowiedzcie
Czy lepiej kupić samonośną (nadwozie) opla omegę (***) lub awaryjną reno lagunę (*****)
* - gwiazdki przyznane w testach zderzeniowych ENCAP
W tych testach jednej rzeczy nie rozumie.
Nie mogłem nigdzie znaleźć wyniku testu zderzenia Mussa, ale znalazłem frontery
Frontera uzyskała w roku ok 2002 (***) a nowe reno clio (*****) i fiat 500 (*****)
to co zderzając się fronterą z nowym clio - lepiej siedzieć w clio ???????????
dla mnie dziwne. zakładam, że frontera jest bezwypadkowa i nie zgnita - co Wy na to
Miał ktoś z Was dzwona w Musso lub fronterze.
Musso jest na ramie i waży ok 1,9 - 2 tony. Uderzając w drzewo lub mur - nie ma chyba stref kontrolowanego zgniotu i w kabinie są za duże przeciążenia na ludziach. Ale za to podczas zderzenia z inną osobówką to ją się taranuje i musso jest chyba nie pokonane - MAM RACJE ? odpowiedzcie
Czy lepiej kupić samonośną (nadwozie) opla omegę (***) lub awaryjną reno lagunę (*****)
* - gwiazdki przyznane w testach zderzeniowych ENCAP
W tych testach jednej rzeczy nie rozumie.
Nie mogłem nigdzie znaleźć wyniku testu zderzenia Mussa, ale znalazłem frontery
Frontera uzyskała w roku ok 2002 (***) a nowe reno clio (*****) i fiat 500 (*****)
to co zderzając się fronterą z nowym clio - lepiej siedzieć w clio ???????????
dla mnie dziwne. zakładam, że frontera jest bezwypadkowa i nie zgnita - co Wy na to