nowy zakup-kilka napraw
: 22 lis 2018, 9:37
Witajcie, jako świeżak w temacie mam kilka pytań dotyczących naprawy Musso:
1. Janusz - poprzedni właściciel wymontował wał przedni żeby auto mniej paliło. Na desce świecą się kontrolki napędów. Czy samo zamontowanie wału spowoduje przywrócenie napędów czy też trzeba coś jeszcze zrobić (jakaś elektryka)?
2. pod maską obok silnika (z prawej strony patrząc od przodu przed zbiorniczkiem płynu hamulcowego) znajduje się taka czarna skrzyneczka z kablami wysokiego napięcia . W środku są jakieś miedziane styki. Jak auto stoli kilka dni to nie można go odpalić ( zero reakcji, lampka grzania świec nie świeci) trzeba otworzyć tą skrzyneczkę zewrzeć styki na chwilę i dopiero odpala. Odpala jak Norris z półobrotu.
3. lewarek w każdej pozycji lata we wszystkie strony czasami ciężko trafić w bieg. Wybierak?
4. Po dłuższej jeździe silnik na wolnych obrotach (po wrzuceniu luzu) dostaje dygotek jakby miał zgasnąć (tak 20 sec) potem się wyrównuje praca i chodzi jak zegarek. i potem znowu np. w korku wystarczy wrzucić bieg przejechać kilka metrów, wrzucić luz i znowu rzuca i tak w koło.
Z góry dziękuję za porady
1. Janusz - poprzedni właściciel wymontował wał przedni żeby auto mniej paliło. Na desce świecą się kontrolki napędów. Czy samo zamontowanie wału spowoduje przywrócenie napędów czy też trzeba coś jeszcze zrobić (jakaś elektryka)?
2. pod maską obok silnika (z prawej strony patrząc od przodu przed zbiorniczkiem płynu hamulcowego) znajduje się taka czarna skrzyneczka z kablami wysokiego napięcia . W środku są jakieś miedziane styki. Jak auto stoli kilka dni to nie można go odpalić ( zero reakcji, lampka grzania świec nie świeci) trzeba otworzyć tą skrzyneczkę zewrzeć styki na chwilę i dopiero odpala. Odpala jak Norris z półobrotu.
3. lewarek w każdej pozycji lata we wszystkie strony czasami ciężko trafić w bieg. Wybierak?
4. Po dłuższej jeździe silnik na wolnych obrotach (po wrzuceniu luzu) dostaje dygotek jakby miał zgasnąć (tak 20 sec) potem się wyrównuje praca i chodzi jak zegarek. i potem znowu np. w korku wystarczy wrzucić bieg przejechać kilka metrów, wrzucić luz i znowu rzuca i tak w koło.
Z góry dziękuję za porady