Strona 1 z 1

Dlaczego benzynowe Musso jest tańsze od 2,9TD

: 25 paź 2009, 14:54
autor: Ramzes
Dlaczego benzynowe 3,2 Musso jest tańsze od 2,9TD

Analizując ogłoszenia dochodzę do wniosku, że diesle są dużo droższe. Dlaczego?

Re: Dlaczego benzynowe Musso jest tańsze od 2,9TD

: 25 paź 2009, 15:46
autor: mussolinii
Bo sa bardziej popularne, sa oszczedniejsze, wystepuja w manualu i maja mozliwosc odlaczenia przedniej osi.

Re: Dlaczego benzynowe Musso jest tańsze od 2,9TD

: 25 paź 2009, 15:53
autor: Ramzes
Ale, do benzyny można założyć LPG i wtedy koszt jazdy jest porównywalny do diesla.

W benzynach też są skrzynie manualne, nie tylko automaty.

Mając napęd stały 4x4 chyba lepiej jeździ się np po mokrym asfalcie, czy zaśnieżonej drodze.

Napęd stały - mają albo międzyosiowy mechanizm różnicowy lub sprzęgło wielopłytkowe między osiami.

Na pewno benzyna jest dużo mniej popularna, bo nowe MUSSO (duże litery przez szacunek) benzyna była droższa w zakupie około 20 %.

Ale z drugiej strony jak ktoś kupuje nowe auto za 100 tys zł to i może kupić za 120 tys zł - dla niego nie ma chyba różnicy.

Re: Dlaczego benzynowe Musso jest tańsze od 2,9TD

: 25 paź 2009, 16:13
autor: mussolinii
Dokladajac LPG:
1. dodatkowe koszty
2. brak duzego bagaznika w wyniku zainstalowania wielkiej butli.

3.2 jest tylko w automacie ( a o taki zdaje sie pytasz zakladajac ten topic). Manuali nie bylo. Bywaly manuale ale w wersjach z silnikem 2.3 140KM. Wersja 3.2 220KM ma tylko automat. Silnik w wyniku stalego napedu na przednia os pali powyzej 15l/100km. Potwierdza Ci to uzytkownicy ktorzy sa zarejestrowani na forum.

W wersji 3.2 masz sprzeglo elektormagnetyczne ktore "popuszcza" przeniesienie napedu na przednia os w wyniku roznicy predkosci przedniego i tylnego walu.

Jak jest zasniezona droga, mokry asfalt czy blotnista polna droga to w dieslu dolaczamy sobie przod i rowniez dobrze sie jedzie :wink:

Re: Dlaczego benzynowe Musso jest tańsze od 2,9TD

: 27 paź 2009, 20:22
autor: sasek1
mussolinii pisze:Dokladajac LPG:
1. dodatkowe koszty
2. brak duzego bagaznika w wyniku zainstalowania wielkiej butli.

3.2 jest tylko w automacie ( a o taki zdaje sie pytasz zakladajac ten topic). Manuali nie bylo. Bywaly manuale ale w wersjach z silnikem 2.3 140KM. Wersja 3.2 220KM ma tylko automat. Silnik w wyniku stalego napedu na przednia os pali powyzej 15l/100km. Potwierdza Ci to uzytkownicy ktorzy sa zarejestrowani na forum.

W wersji 3.2 masz sprzeglo elektormagnetyczne ktore "popuszcza" przeniesienie napedu na przednia os w wyniku roznicy predkosci przedniego i tylnego walu.

Jak jest zasniezona droga, mokry asfalt czy blotnista polna droga to w dieslu dolaczamy sobie przod i rowniez dobrze sie jedzie :wink:

CO DO TEMATU TO ZAWSZE(NO PRAWIE) BENZYNIKI SA DROZSZE
A CO DO 3.2 TO SA TEZ AUTOMATY OTO LINK Z ALLEGRO
http://moto.allegro.pl/item792751758_da ... 24_km.html

Re: Dlaczego benzynowe Musso jest tańsze od 2,9TD

: 27 paź 2009, 20:48
autor: mussolinii
A to zwracam honor.. gdzies czytalem ze tylko automaty byly z tym silnikiem - widac glupoty pisali. Ciekawe co za skrzynia tam siedzi bo przeciez nie ta z diesla?
Ten mussak 3.2 z alledrogo jakis bardzo zubozaly jak na wersje top benzin... nie ma halogenow, tapicerka materialowa i ten manual... hmm.

Re: Dlaczego benzynowe Musso jest tańsze od 2,9TD

: 28 paź 2009, 17:18
autor: sasek1
bo daewoo takie wypuszczało a skrzynia oczywiscie taka sama jak w dislach :lol: