Strona 1 z 1
pasek klinowy 2,9
: 05 paź 2012, 0:14
autor: sikor23
witam, wie moze ktos jak zabrac sie do wymiany paska klinowego w rextonie z silnikiem 2,9
Re: pasek klinowy 2,9
: 05 paź 2012, 13:19
autor: mussolinii
sikor23 pisze:witam, wie moze ktos jak zabrac sie do wymiany paska klinowego w rextonie z silnikiem 2,9
Chyba pasek wielorowowy? Tam nie ma paska klinowego...
Poluzowac trzeba napinacz - Luzujesz nakretke i wyciagasz srube.. napinacz luzuje pasek i wio... wszystko.
Re: pasek klinowy 2,9
: 05 paź 2012, 17:02
autor: sikor23
ok, a mozesz mi napisac ktory to dokladnie jest napinacz i gdzie sie znajduje, tak dla pewnosci
Re: pasek klinowy 2,9
: 06 paź 2012, 10:43
autor: musso
Jak Ja wymienialem pasek,to potrzebowalem macna linke,i troszke sily,linke zapleciesz(przelozysz) na pasku na wysokasci wspomagania,i jak pociagniesz to zdejmiesz Go z rolek,potem troszke walki zeby zamontowac nowy(mozesz zdjac,poluzowac gorna obudowe wiatraka)bedzie latwiej zalozyc Go.Cala zabawa z paskiem zajela Mi moze 1godz.Powodzenia.
Re: pasek klinowy 2,9
: 06 paź 2012, 11:43
autor: mussolinii
Przeciez tam jest napinacz mechaniczny ktory luzuje sie przez wyjecie sruby. W plastiku trzymajacym sprezyne jest otwor w ktory wklada sie preta/srubokret i odchyla sie napinacz zeby wyciagnac srube. Jak sie ja wyciagnie to cala konstrukcja napinajaca pasek jest zluzowana. Nie trzeba walczyc z niczym. Proste jak budowa cepa.