Strona 1 z 4

Pilot i kluczyk

: 07 lut 2013, 0:28
autor: Jaszczurka
Witam
Niestety ale mam tylko jeden komplet.

Czy ktoś z was dorabiał pilot i kluczyk, czy są z tym jakieś problemy?

Myślałem żeby kupić coś takiego.
Ebay kluczyk flip

A może można kupić jakiś uniwersalny i go jakoś zaprogramować (nie wiem czy tak się da to jest moja improwizacja)

Z góry dzięki za cenne wskazówki, pozdrawiam

Re: Pilot i kluczyk

: 07 lut 2013, 7:09
autor: unimart
Ale ten gadżet z ebaya to raczej samo ostrze. Oryginalny kluczyk z immo kosztuje od 185 zł. Trzeba kodować skanerem. Podaj VIN, sprawdzimy precyzyjnie.

Re: Pilot i kluczyk

: 07 lut 2013, 14:34
autor: Ptasiek
Chciałem się podłączyć do tematu czy po numerze VIN jest możliwość dokupienia oryginalnego pilota do KORANDO z 2005 roku.

Re: Pilot i kluczyk

: 07 lut 2013, 18:43
autor: unimart
Tak, ale w każdym przypadku konieczne jest kodowanie nadajnika skanerem.

Re: Pilot i kluczyk

: 07 lut 2013, 20:40
autor: Ptasiek
To jestem zainteresowany pilotem tylko gdzie będę mógł go zakodować. VIN KPTL2B1DS5P249066 I prosiłbym o jakiś numer kontaktowy telefonu.

Re: Pilot i kluczyk

: 08 lut 2013, 19:49
autor: valdi10
Gdybyś miał uszkodzony stary kluczyk, przekładasz tylko tzw pestkę transponderem do nowego kluczyka i kodujesz alarm. W przypadku nowego surowego kluczyka musisz zjawić się w autoryzowanym serwisie, tam mają oryginalny scaner i program ssangyonga. Możesz wykorzystać jakikolwiek kluczyk z dedykowanym transponderem. Musisz zakodować immobilizer i jeśli jest, fabryczny alarm. W przeciwnym razie albo alarm ci wyje, albo nie odpalisz auta. Ten kluczyk na e-bay, to tylko sama obudowa, jak się zniszczy oryginalny kluczyk przekładasz cały środek do tego.

Tu macie link do kluczyków:

http://www.kluczesamochodowe.com.pl/ssa ... owanie.htm

kluczyk ssangyong: kluczyk z transponderem 4D TEXAS CRYPTO bez pilota- 250 zł + ileś tam za pilota.

Warto mieć conajmniej dwa komplety kluczyków, po uszkodzeniu lub zagubieniu ostatniego, cena za dorobienie kluczyka może wynieść od 700 do nawet 2000zł.

Re: Pilot i kluczyk

: 09 lut 2013, 2:05
autor: Nikka
Jesli to kodowanie jest robione maszyna ERA3 to szczerze nie polecam. Koszt nie Maly, a transpondery w tych kluczach w przypadku naszych aut szlag trsfia co 3 miesiące Jak w zegarku. U nas w tej chwili klucz ma rok i od października leży bezużyteczny bo po 3 wymianach transpondera na nowy firma (dystrybutor ERA3 na Polskę) nie chce zwrócić kasy za klucz i twierdzi, ze błąd leży po stronie naszego auta. Także wciąż mamy tylko jeden klucz z transponderem przyklejonym na taśmę. Lepiej chyba kupić kluczyk w serwisie.

Re: Pilot i kluczyk

: 10 lut 2013, 10:43
autor: unimart
Wyjaśnię jak w oryginale wygląda temat kluczyków.

Otóż w przypadku Rextona I i Rodiusa sprawa jest prosta, bo oryginalny kluczyk z immobilizerem kosztuje ok 200 zł, a cały zestaw zamków tj. stacyjka, bębenki, cewka immo, dwa kluczyki, od ok. 1300 do 1800 zł, zależnie od wersji.

Rexton II, Kyron i Actyon - tu jest inne rozwiązanie, związane z modułem RKSTICS, zestaw zamków nie występuje jako komplet. W zależności od potrzeb zamówić można:
-surowe ostrze kluczyka za 30 zł (polecam użytkownikom mającym jeden kluczyk zrobienie sobie kopii)
-oprawkę kluczyka czyli plastikowe obudowy, które lubiły pękać, 2 wkręty i zaślepka za 66 zł
-obudowę kompletną z immobilizerem, baterią (zdjęcie) za 820 zł
-stacyjkę+bębenki+docięte do nich ostrze za ok. 600 - 900 zł, zależnie od modelu

Oczywiście, z racji różnic kompletacyjnych szczegóły określa VIN.

Re: Pilot i kluczyk

: 12 lut 2013, 16:17
autor: Jaszczurka
Dzięki za odpowiedzi :), a co powiecie na mój nr VIN KPTH0B1FS4P122163

Re: Pilot i kluczyk

: 12 lut 2013, 17:05
autor: valdi10
Jest śliczny :lol: :lol: :lol:

Re: Pilot i kluczyk

: 13 lut 2013, 7:51
autor: unimart
W tym aucie fabrycznie nie ma modułu zdalnego otwierania drzwi, a kluczyk immo, jak na obrazku kosztuje 185 zł.
Wersja na U.K.

Re: Pilot i kluczyk

: 13 lut 2013, 17:20
autor: Ramzes
Ja mam Daewoo Musso 3,2 z 2000 r.

VIN: KPTE0B19SXP163351

Jestem jego drugim właścicielem. Jak go kupiłem od poprzedniego właściciela to dostałem tylko jeden komplet kluczyków z pilotem.

Sam kluczyk dorobiłem (baza z Hyundaia). Ale nikt nie chce mi dorobić pilota.

Pilot służy do:

1) jak przekręcam kluczyk w stacyjce to muszę nacisnąć przycisk w pilocie, inaczej rozrusznik nie chce kręcić. (coś w rodzaju immo)
2) otwieranie i zamykanie centralnego zamka.

Pomóżcie mi, gdzie i za ile mogę dorobić pilota.

Okoliczni fachmeni twierdzą, że jak zgubię/zniszczę pilota to mi z auta wytargają immo.

Re: Pilot i kluczyk

: 13 lut 2013, 20:45
autor: Jaszczurka
Ramzes pisze:Pilot służy do:

1) jak przekręcam kluczyk w stacyjce to muszę nacisnąć przycisk w pilocie, inaczej rozrusznik nie chce kręcić. (coś w rodzaju immo)
2) otwieranie i zamykanie centralnego zamka.


OK mój pilot działa dokładnie tak samo, a co do kluczyka to go rozpolowilem i w środku mam:
Bagnet
Żarówkę
I baterie
Więc tu powstaje moje pytanie czy coś tam muszę programować?

Re: Pilot i kluczyk

: 14 lut 2013, 8:03
autor: unimart
Ramzes zrób zdjęcie kluczyka i pilota. Nie radzę usuwać immo z auta.
Jaszczurka - te kluczyki mają zintegrowany transponder. Kodowanie nowego jest konieczne.

Re: Pilot i kluczyk

: 14 lut 2013, 11:16
autor: Ramzes
Dziękuję za zainteresowanie.

W pilocie używam tylko jednego guzika, tego większego.

Przypomnę jeszcze: mam Daewoo Musso 3,2 z 2000 r.

VIN: KPTE0B19SXP163351