2L | 4H | 4L
: 19 lip 2013, 8:25
MAM PROBLEM PO WŁĄCZENU 4L TYLKO MRYGA I PRZEŁĄCZA SIĘ NA NA 4H GDZIE ZACZĄĆ SZUKAĆ 

Trawus pisze:Sprawdź w pierwszej kolejności to czy szczelny jest układ podciśnienia na drodze zawór - sprzęgła w piastach.
Jak jest gdzieś dziura to masz spadek podciśnienia, sprzęgła się nie zepną a ty dostaniesz mrugające światełko aktywności układu bez skutecznego zakończenia operacji załączenia napędu.
Jak układ jest szczelny to znaczy, że masz walnięte sprzęgła - tu trzeba sprawdzić uszczelniacze na piastach, sprężynę, luzy czystość sprzęgieł ( bo przy nieszczelnościach podciśnienie zasysa syf do środka ) oraz ich jakość - czy same sprzęgła nie są uszkodzone. Zacznij od wężyków i kolanek. Dalej masz dużo więcej opisane na forum, sporo tego.
Trawus pisze:no i właśnie o to chodzijako, że w tym temaciku nasz Kolega zgłaszał problem z przednim napędem a nie z redukcją przełożenia - no tak ?
Mussolini jest niezły tylko, że chlapnął nie przeczytawszy tematu od początku - znaczy leniwy jest![]()
Mussolini jesteś leniuch, co ?
Trawus pisze:A widzisz !Bo przed Rexem miałem mojego ukochanego Musiołka 3,2 i tam było to, co trzeba - bez żadnego TOD . Po jaką cholerę ja go sprzedałem ? Trzeba było wstawić gaz i jeździć . Za prawdę ci powiem bracie Musiołek jest lepszym autem niż Rexio choć może mniej kanapowym . I części tańsze.