Przewody ciśnieniowe do wtrysków - różnice wersji
: 28 lip 2014, 23:32
Unimart ratuj !
Zupełnie zgłupiałem z tymi przewodami wysokiego ciśnienia - bo mam problem, puszcza mi troszeczkę przy 1-szym wtrysku. I nie byłoby problemu bo w modelu silnika , który mam, powinien być przewód o nr katalogowym 6650702433 zgodny z normą Euro IV - ale u mnie niestety chyba tak nie jest - silnik został popaprany w celu zwiększenia mocy do popisów sprawnościowych i go poprzerabiali. (A w ogóle to nic nie wiadomo z tym silnikiem i nic normalnie zrobić nie można - mam go szczerze dość, tylko żre paliwo.)
Jak się zdążyłem zorientować to wpakowali tam wtryski i listę od starszej konstrukcji bo chyba bardziej dało się podciągnąć moc z gorszego brudasa spalin - (o ile się czymś różnią i nie wiadomo jakie ten silnik ma mapy ) . No i teraz mam zagwozdkę.
Nie wiem jaki przewód powinienem zamówić żeby go nie odłożyć na półkę ?
Czy przewody 1-3 cylinder o nr katalogowych 6650702033 i 6650702433 i 6650700633 ( Delphi 9300-140A) różnią się w istotny sposób i nie da się ich zastosować zamiennie ? - bo na tych rurkach nie ma żadnych oznaczeń, cholera - czy widać różnicę między nimi na oko ) ? Czy miałbyś przewód 700633 ( bo prawdopodobnie o taki będzie chodziło w moim silniku - jest złoty a nie srebrzysty w wykończeniu )
Czy możnaby coś takiego zamówić u Ciebie ? Ile by to kosztowało razem z podkładką pod wtrysk i śrubą M6 ( bo jak zacznę kręcić przewodem to mogę poruszając rozszczelnić wtrysk przy okazji)
Byłbym wdzięczny za informację.
Zupełnie zgłupiałem z tymi przewodami wysokiego ciśnienia - bo mam problem, puszcza mi troszeczkę przy 1-szym wtrysku. I nie byłoby problemu bo w modelu silnika , który mam, powinien być przewód o nr katalogowym 6650702433 zgodny z normą Euro IV - ale u mnie niestety chyba tak nie jest - silnik został popaprany w celu zwiększenia mocy do popisów sprawnościowych i go poprzerabiali. (A w ogóle to nic nie wiadomo z tym silnikiem i nic normalnie zrobić nie można - mam go szczerze dość, tylko żre paliwo.)
Jak się zdążyłem zorientować to wpakowali tam wtryski i listę od starszej konstrukcji bo chyba bardziej dało się podciągnąć moc z gorszego brudasa spalin - (o ile się czymś różnią i nie wiadomo jakie ten silnik ma mapy ) . No i teraz mam zagwozdkę.
Nie wiem jaki przewód powinienem zamówić żeby go nie odłożyć na półkę ?
Czy przewody 1-3 cylinder o nr katalogowych 6650702033 i 6650702433 i 6650700633 ( Delphi 9300-140A) różnią się w istotny sposób i nie da się ich zastosować zamiennie ? - bo na tych rurkach nie ma żadnych oznaczeń, cholera - czy widać różnicę między nimi na oko ) ? Czy miałbyś przewód 700633 ( bo prawdopodobnie o taki będzie chodziło w moim silniku - jest złoty a nie srebrzysty w wykończeniu )
Czy możnaby coś takiego zamówić u Ciebie ? Ile by to kosztowało razem z podkładką pod wtrysk i śrubą M6 ( bo jak zacznę kręcić przewodem to mogę poruszając rozszczelnić wtrysk przy okazji)
Byłbym wdzięczny za informację.