Dzięki wszystkim za sugestie. Gwoli wyjaśnienia, nie mam jeszcze Rextona W, ale intensywnie o nim myślę. Skąd moje zaintersowanie Rextonem ?
Otóż w I kw 2015 roku chcę kupić samochód, który będzie używany na co dzień przez moją żonę (nie boi się dużych aut) oraz do turystyki off road'owej
http://www.youtube.com/watch?v=p08eokSJLjY to przykład jak korzystaliśmy z naszego Disco.
Przymierzałem się do Pajero Sport, którym jeździłem parokrotnie w terenie.
(znam @alfik również Twoją opinię) , niestety ze względu na fakt, iż w roku 2015 wychodzi nowy L200, a co za tym idzie będzie również nowy Pajero Sport, nie można już go zamawiać. Niestety z mojej osobistej rozmowy z dyrektor Lisowską (Mitsubishi), wynika po pierwsze, że nie ma gwarancji, że uda się wywalczyć jakąkolwiek pulę dla Polski
(Mitsubishi znowu nie planuje nowego Sporta, pchać na rynek europejski) aczkolwiek tak samo było z rocznikami 2013/2014 i się udało i są dobrej myśli, to po drugie jeżeli się pojawi to dopiero w IV kwartale 2015. Stąd moje poszukiwania alternatywnego samochodu w granicach do 120 tys. (musi być z salonu i na gwarancji, to warunek mojej żony

)
I tak poszukiwania skierowały mnie na ślad Rextona W.
Zdaje sobie sprawę, że napęd Rextona i Sporta to dwa inne światy.
ale myślę, że wyposażenie Rextona w wyciągarkę, założenie osłon i liftu, poprawiającego skok zawieszenia, da całkiem niezły substytut samochodu wyprawowego.
co przemawia za Rextonem W:1. Możliwość za niezłe pieniądze kupienia DemoCar'a na wypasie na gwarancji.
2. Duży bagażnik 1300 l, sport to zaledwie 730 (choć też niemało).
3. Relatywnie mniejsze spalanie w porównaniu do Sporta
4. EURO 5
co mi się podoba w Sporcie1. Napęd - w tym blokada tylnego mostu
(btw, @Suchorz, wiesz że napęd, to ten sam rodowód co w pierwszych XJ'tach ?)2. Możliwość montażu konsoli dachowej tej z L200 (nie lubię walającego się CB radia)
3. Bez problemu do nabycia komplety osłon, lift, snork, etc.
4. Jakość techniczna przemawiająca w potocznej opinii na korzyść Mitsubishi
rozważania co do Rextona jego braków i substytutów
1.Blokada tylnego mostu - ( da się bez niej żyć, zwłaszcza jak pojawi się wyciągarka), piszę do Ssangyonga do Koreii, może wyduszą z siebie więcej niż Ssangyoung Polska.
2.Między osiowego mechanizmu różnicowego, tak aby można zapiąć na asfalcie 4x4
3.Większego kąta natarcia (ale tu też do przemyślenia, kupno drugiego oryg. zderzaka, jego przeróbka zakładanie i na czas wyjazdów na wyprawy
4.Wiedzy o jakości serwisu Ssangyounga (na postawie wiedzy z netu, dość blado wypada)
czy coś wiem na temat off rodu, trochę tak
https://www.youtube.com/watch?v=SXKI18HdRsgczym teraz pomykam
https://www.facebook.com/BezAsfaltu4x4/photos/pcb.824844814201597/824843750868370/?type=1uff się rozpisałem
