sergio1969 pisze:taki blad na kompie mi wyszedl i nasilniku (fotka jest)
Sergio widzisz 5 -tkę, że dziali się na dwie drogi > Znaczy dwa
Unimart celnie ci poradził bo w CR spalanie stukowe zachodzi wówczas, gdy pojedyncza dawka wtrysku jest wadliwie dzielona i zachodzi zbyt gwałtowne spalanie dużej porcji wtryśniętej na raz.
Czujnik to wyłapuje i zmienia ustawienia wtrysku aby zapobiec zniszczeniu tłoków . Silnik pracuje na obniżonej mocy inaczej by się rozleciał . To jest wykazywane jako błąd po linii czujnika. Sam czujnik zazwyczaj nie jest niczemu winien a , że bardzo rzadko dochodzi do jego awarii przyczyn należy szukać w wadliwie pracującym układzie zasilania. Zatem lepiej zrobić próbę przelewową. Ale jeszcze wcześniej sprawdzić, czy wtryski zostały prawidłowo zakodowane ?
Dobra rada, ostatnio taki zamontowałem po cichu w sztucznej szczęce mojej teściowej , działa na WiFi - i dzięki temu wiem kiedy zwiać w porę zanim zacznie stukowo używać buzieńki. Niezły patencik oszczędzający zdrowie.
