unimart pisze:Kochani, według mnie tam nie ma żadnych sprężyn, które by podlegały wymianie. Przecież ten PBR-owski mechanizm to coś na kształt mimośrodu. Sergiusz, pisałeś kiedyś, że do dostałeś w rozliczeniu za felgi m.in. zestaw naprawczy hamulca postojowego. Wymiana akcesoriów, które oprócz szczęk wchodzą w skład tego zestawu powinna sprawę załatwić. Załączę dla pewności ich zdjęcie.
Jacku z tego co wiem to trzeba z tym uważać bo jest kilka stosowanych rozwiązań , które nie koniecznie muszą zawierać te części, które wskazałeś fotką. Najczęściej w Rexach występuje ten wzór hamulca ręcznego ale zawsze trzeba dokładnie sprawdzać z czym mamy do czynienia w swoim aucie.
http://www.motointegrator.autotrader.pl ... ve-gsk1048 Sergio , czy w Norwegii do alu oznacza do wszystkiego, czy raczej to coś związanego z seksem ?

Stawiam uszy jak zając .
A co do cynku to najlepszy jest ten dedykowany do prac spawalniczych, może najmniej zdrowy dla użytkownika ale za to osmotycznie łączy się ze stalą zaś klajster łączący pył cynkowy doparowuje po 24 godzinach pozostawiają sam cynk . Taka powierzchnia jest podobna do pokrytej amalgamatem cynku po odparowaniu rtęci. czyli uzyskuje się szczelną powłokę wnikającą w cząsteczki stali na jej powierzchni. Doskonale zastępuje to elektrolityczną powłokę i zawsze dziwiłem się czemu blacharze w czasie napraw karoserii nie używają tego gdy po naprawie powierzchni blachy zniszczeniu uległa powłoka cynkowa nałożona fabrycznie . Chyba z lenistwa i oszczędności nie zabezpieczają miejsca naprawy jak należy.