Kolego , najpierw skoryguj nazewnictwo. Bieżnie to mają łożyska a nie gniazda łożysk - i to normalne , że bieżnie są uszkodzone w zużytych łożyskach.
Łożyska wchodzą w gniazda łożyskowania piasty a to wszystko jest przykręcane do zwrotnicy i co zostało uszkodzone ? Nic nie widzę złego.
Łożyska są wciśnięte w gniazda - i co ? Podczas wyjmowania łożysk uszkodzono gniazda ? Wiesz co, jak żyję nie udało mi się uszkodzić tego elementu. Można zniszczyć tylko przy nieumiejętnym demontażu łożysk młotkiem, jak kowal. .
To trochę idiotyczne bo w Rexie nie trzeba zdejmować zwrotnicy a gniazda są małe i łatwo nimi operować. Jest to tak prosta czynność, że pominięto ją nawet w manualu. Na fotce, która pokazałeś wyraźnie widać, że zewnętrzna bieżnia łożyska nie został usunięta z gniazda - należy ją wybić i wcisnąć tam nowe łożysko. Sory ale ja tam nie widzę żadnego uszkodzenia. Gniazdo wygląda normalnie tylko siedzi w nim stara bieżnia łożyska. Wybij z niego uważnie bieżnię starego łożyska i tyle - wciśnij nową.
Co ty tam masz za serwis - to chyba jacyś idioci są ? Usunęli wieniec z rolkami i wewnętrzną bieżnię łożyska a z zewnętrzną co ? zostawili w gnieździe i chcieli na nią założyć nowy wieniec z rolkami i wewnętrzną bieżnią ? Co to, rower jest, czy jak ? Może jeszcze kazali ci kupić konusy ? Pól starego a pół nowego łożyska miało pracować ?

Wybij starą bieżnię z gniazda. wystarczy ci pół kilogramowy młotek i montażowy śrubokręt. Delikatnie uderzaj brzeg po obwodzie dookoła bieżni to się wysunie z gniazda - i tyle zachodu.
ktoś cię tu w konia robi kolego - gniazdo nie jest uszkodzone i niczego nie musisz kupować poza łożyskami i uszczelniaczem . Groszowa operacja, którą można samemu zrobić niedzielnym popołudniem. Komplet kosztuje coś koło 150-200 zł. Patrz na allegro.
Matko święta !
