Sergio i o to chodzi , fajnie zrobiłeś, przydaje się w nocy. Ale te reflektorki Ssanga są do dupy bo bardzo słabo świecą - tylko logo wychodzi ale większa część powierzchni jest czarna. BMW nieźle podświetla ale Ssang daje praktycznie tylko logo bez praktycznej strony - zatem odpada. Myślałem raczej o wyświetlonej całej nazwie Rexton praktycznie podświetlającej grunt - ale nie znalazłem więc zrobię to co ty.
Po prostu wysiadając nie chcę wpaść w błotko, czy psią kupę - co mi się w grudniu ub.r. przytrafiło i to tuż przed złożeniem wizyty znajomym.

Consool. sam widzisz i śmiało możemy powiedzieć, że Rexy przebijają konkurencję. Sam posuwam staruszkiem ale córka dostała nowe posagowe autko - Hyundai' a ( dziś napisałbym to inaczej przestawiając literki na początku) miał być super i mało palić. A okazał się totalną porażką - bo to złom jest nie samochód. Dwa lata i poszedł dręczyć innego amatora kłopotów. Teraz kupiliśmy FIATA 500 X Crossa. Rocznego demo od dilera. Póki co nic nie można powiedzieć poza tym, że ta dwulitrówka Multijet zachowuje się znakomicie. Mało pali a dynamiczna jak diabli ( w mieście wychodzi mu ok 7 litrów) . AWD całkiem nieźle radzi sobie w terenie i ładnie wybiera śliskie jakby reagując szybciej niż u Rexa. Jaki będzie czas pokaże, ale póki co, FIAT bije na głowę Hyundaia, tak komfortem jak zużyciem paliwa. Mówią też , że Multijet są trwałe , zobaczymy? W każdym razie bardziej serwisowo upierdliwego auta niż Evoque to chyba nie ma na świecie.

To dopiero koszmar jest.
Ja, gdybym teraz sprzedał Rexa to chyba kupiłbym sobie nowego UAZa Patiota z "bezynką" na gaz ? Całkiem fajnie go zrobili a w terenie wymiata , jak mało który.