Strona 1 z 1

W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?

: 13 paź 2019, 17:12
autor: DeMaDeS
W ktorym miejscu ramy macie najwiekszy problem z korozja? Wczoraj robilem przeglad i wyszlo mi ze przy tlumiku srodkowych. Moze to od zmian cieplo zimno... a moze po stronie zbiornika jest to samo tylko dostac sie nie moge bez zdejmowania.

Re: W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?

: 13 paź 2019, 19:59
autor: RudebwoyIrl
Ostatnio przerabiałem lekkie czyszczenie i zabezpieczenie z wierzchu co się dało..

Myślę że najgorszym miejscem był tył przez to koło zapasowe no i zderzaki i okolice , po stronie tłumika nie było źle, od strony baku tragedii też nie było.

Przy najbliższym urlopie nie wiem czy nie zaplanuje zostawić do ściągnięcia budy i zrobienia całej ramy z piaskowaniem i jakimś produktem typu Raptor.

Re: W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?

: 14 paź 2019, 21:15
autor: MacGyver
Raptor nie jest zbyt dobry na ramę bo będzie pękał gdyż jest twardy. Rama pracuje to trzeba coś elastycznego, baranek bitumiczny lub np chlorokauczuk. A do środka np. wosk do profili.
A rdzewieje niestety najbardziej tył. U mnie najwięcej po stronie zbiornika.

Re: W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?

: 15 paź 2019, 18:56
autor: RudebwoyIrl
Dzięki za podpowiedź :) Miałem wrażenie że w zależności jak ustawić dyszę to wyjdzie inna powłoka ale skieruje się w stronę wspomnianych produktów:)

Re: W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?

: 15 paź 2019, 20:20
autor: DeMaDeS
u mnie wyszedł zonk bo ktos zabiteksowal niedoczyszczona rdze i z wierzchu było ładne czarne a pod spodem rdza szalała. Po walnięciu młotkiem odpadło i znalazłem 2 dziurki. Kupiłem młotek pneumatyczny i obtłukłem większość ramy, więcej dziur nie znalazłem ale juz wiecej biteksu ani nic tego typu na "nie nową" ramę nie położę. Teraz tylko preparaty typu fluid film które nigdy nie zasychaja i które się co jakoś czas kładzie ponownie.

Re: W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?

: 15 paź 2019, 22:19
autor: trol48
witam
też stosuję od lat tylko fluid film
bardzo dobry środek

Re: W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?

: 16 paź 2019, 0:00
autor: krisw11
Heh....a ja nie stosuje nic...,! Ponieważ, nie trzymam auta sto lat , :wink: poza tym jakoś dziwnie mam tylko nalot rdzawy a nie mam większej rdzy........więc nie komplikuje życia sobie i innym, przy sprzedaży ,widzą co kupują a nie co jest pod......Konserwacją :roll: możecie mnie Tu pojechać ale ja wole Tak. Bo pod nawet najlepszą konserwacja mogą sie Kryć najpiękniejsze Kwiatki :wink: Tym bardziej w tych naszych już Wiekowych autkach i nie ukrywajmy tego ! Bo i po co ?? Ja osobiście nie konserwuje, nie ukrywam i ukazuje ,to co posiadam. A aut niby po Konserwacji ,zabezpieczeniach itp. po prostu nie kupuje ! Wiem ,że niektórzy mnie już, Tu i Teraz znienawidzą ..ale ,To z wiadomych powodów 8) Chcesz ? Konserwuj sobie sam ! Ja pokazuje Ci ,to co mam ,nie to co zakonserwowane albo zakamuflowane :wink: ale.. z szacunkiem dla tych kolegów co trzymają autko pod kołdra :wink: ja nie kupowałem terenowych aut po ,to by trzymać je w garażu ,pastować pastą K2 lub Tempo :lol: reszte sami sobie dopowiedzcie.... :mrgreen: P.S. Sorrki za litanie ale myśle,że taka prawda jest kochani.

Re: W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?

: 16 paź 2019, 9:15
autor: trol48
mam zasade , że jak sprzedaję to w nie gorszym stanie niż kupiłem
środek jest przeźroczysty, wszystko widać, koszt na cały sam. to ok. 120 zł, + robocizna z kompresorem
środek jest aktywny tzn. reaguje z korozją, przenika i rewitalizuje stare podkłady bitumiczne
klient jak kupuje to widzi stalową konstrukcję

Re: W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?

: 16 paź 2019, 13:21
autor: krisw11
Kolego Trol48 ,tylko chyba Ty tak robisz :wink: bo zauważ ,że 97 % aut ma zapaćkane ramy, podłogi i progi jakimiś barankami,smołami itp. Nie mówię tu o tych co na prawdę profesjonalnie ,to zrobią ale większość niestety jest tylko zapaćkana.

Re: W ktorym miejscu rdzewieje Wam rama w 1ce?

: 17 paź 2019, 21:20
autor: Blase2501
Witam ja mam Reksia z Włoch rama bez grama rdzy a i tak ją zakonserwowałem środkiem do profili zamkniętych też na zewnątrz bo ten środek jest tłusty na bazie nafty jak wysechł to stworzył elastyczną powłokę ochronną na kilka lat wystarczy potem się powtórzy Zeleta jest taka że tłuszcz rozchodzi się w miejsca niedostępne i blokuje miejsca już korodujące