Strona 1 z 1

RATUNKU

: 22 gru 2019, 20:04
autor: sergio1969
Raport diagnostyczny samochodu
Marka: SSANGYONG
Samochód: Rexton
Rok Budowy:
VIN:
Przebieg:
Wersja oprogramowania pojazdu V18.90
Wersja aplikacji diagnostyki V3.00.013
Czas Testu: 2019-12-22 17:36:01
cieka diagnostyczna: Rexton > ECM (Engine Control Module,Diesel) > 02. DSL D27DT(C2I) EURO3
Wynik diognostyki
P1235 VGT OPERATION FAULT Present
P1534 #2 HEATER OPERATING CIRCUIT-OPEN Present
P1530 #1 HEATER OPERATING CIRCUIT-OPEN Present
P0113 INTAKE AIR TEMPERATURE CIRCUIT MALFUNCTION-SHORT Present
P0103 HIGH HFM SENSOR SIGNAL(CIRCUIT SHORT) Present
P0183 FUEL TEMPERATURE SENSOR-SHORT TO B+ Present


Dzisiaj stracil moc ,nie wchodzi na obroty a najciekawsze jest to ze na wolnym biegu wchodzi bez problemu do4,5tys wiec nie wiem o co chodzi, podczas jazdy i dodaniu gazu jakis swist obroty do 2tys i nie wchodzi wyzej , lekko przerywa , ale co ciekawe na postoju silnik pracuje rowno i wchodzi na obroty bez problemu

Re: RATUNKU

: 22 gru 2019, 20:44
autor: RudebwoyIrl
Kurde dobry zestaw...

Patrząc na instrukcje to te od powietrza to sprawdzić cały układ ale dodając te drugie znow to same wiązki

Re: RATUNKU

: 22 gru 2019, 21:29
autor: sergio1969
dzieki za szybki odzew

Re: RATUNKU

: 22 gru 2019, 22:28
autor: krisw11
Ja bym sprawdził cały dolot + intercooler a na końcu albo od razu wymienił filtr paliwa....... najtaniej i najszybciej. Kiedyś w golfie miałem taki przypadek,że nie rozpędzał sie wiecej niż 80km/h a na wolnych do końca ciagnął....... dumałem ,kombinowałem i nic ,wymieniłem głupi filtr ,który wcale nie byłn taki stary i.......jak ręką odjął.

Re: RATUNKU

: 23 gru 2019, 0:03
autor: trol48
witaj
w dieslach już od lat ( merceses 115) nie ma przepustnicy i silniki pracują na pelnej dawce powietrza, za obroty i tzw. prace pod obciążeniem odpowiada dawka paliwa, w sterowaniu dawki paliwa szukałbym problemów,
1- ECU nie widzi obciążenia - czujnik
2-coś blokuje większą dawkę paliwa - usterka zasilania, filtr. smok , przelewy
na biegu jałowym mamy tylko opory wew.
to mi podpowiada intuicja - generalnie to dla mnie pomrocznosc ciemna

Re: RATUNKU

: 23 gru 2019, 21:50
autor: sergio1969
No i sprawa rozwiazana ,nie potrzebnie rwalem wlosy z glowy, W sumie to nawet moja wina bo przy wymianie napinacza lancucha rozrzadu,musialem nie dokrecic rury z intercoolera i zaciagal lewe powietrze az uszczelka wylazla, oczywiscie chyle czola juz drugi raz do serwisu Ssanga w Redzie, chlopaki wzieli woz ,z tego co pamietam to byli Rafal i Maruisz ,widac ze fachowcy, no i pojechali na jazde probna, nawet nie widzialem kiedy wrocili i naprawili,ale podjechali oddali kluczyki i zapytalem o diagnoze,odpowiedzieli ze gotowe ,pytam powaznie? No tak ,nowa uszczelka skrecone porzadnie i po klopocie ,tak ze pozdrawiam caly serwis w Redzie, dupsko uratowane po wlasnym bledzie

Re: RATUNKU

: 23 gru 2019, 23:14
autor: krisw11
WESOLUTKICH ŚWIĄT I ZDRÓWKA ŻYCZY KRIS W-11..........:)

Re: RATUNKU

: 24 gru 2019, 16:13
autor: RudebwoyIrl
Sergio elegancko że tak bezproblemowo i bez uszczerbku na portfelu się udało ogarnąć:)

Dołączając do Krisa Wesołych i Spokojnych Świąt Koledzy ! W cholerę kilometrów bez awarii :) !!