alfik pisze:mussolinii pisze:Kyron nie ma reduktora? Jak to w ogole wyglada? Ma rame czy nadwozie jest samonosne? Probuje to zglebic czytajac rozne opinie w internecie ale ludziska bzdury pisza i nie wiem jak to jest w praktyce. Kyron ma zapozyczony z Reksa TOD bez reduktora? TOD jest bez TCS?
I jeszcze jedno dosc istotne pytanie... Ile wazy Kyron?
Czytalem tez gdzies w necie ze sa Kyrony ktore nie maja napedu na przod...

Moze nie maja bo cos jest uszkodzone albo producent wypuscil takie wersje?
Najnowsze Rextony też reduktora nie mają

.
Kyron ma ramę - prawdziwą, odkręcaną od nadwozia.
Z tyłu jest albo sztywny most (jak w moim) albo zawieszenie niezależne (z silnikiem 2.7).
Z przodu wachacze podwójne ze sprężynami śrubowymi, czasem piszą McPherson - ale to nie prawda - po prostu sprężyny zaparte są na dole na amorze, ale nie jest to element prowadzacy koło.
Albo jest skrzynia rozdzielcza z reduktorem i dołączanym przodem jak w Musso (przy silniku 2.0 czyli u mnie) albo TOD bez reduktora. Jak jest TOD to na 99% będzie pełne ESP z kontrolą trakcji, przy dołączanym może być ESP albo tylko ABS a na niektórych rynkach nawet i to nie.
Są na świecie wersje 4x2 - napęd tylko na tył (zamiast reduktora kawał wału), tak samo jak silniki benzynowe 2.3 oraz 3.2 (i TOD z reduktorem jest możliwy) ale nie w Polsce. 4x2 zawsze mają sztywny most.
Skrzynie są 5 biegowe manualne, albo automaty: 4, 5 albo 6 biegów zależnie od silnika i rocznika.
A w Azji montują ławeczkę w bagażniku i auto jest na siedem osób.
Czyli wszystko jest możliwe....
Kyron pusty waży około 2000 plus/minus 100 kg zależnie od wariantu. DMC to 2530kg, a przyczepa - max 2300 (są wersje o niższej masie przyczepy).
Taki jak mój od Musso różni się odwrotnym działaniem sprzęgiełek - podciśnienie je rozłącza, sprężynami z przodu i małym, mocnym dieslem...no i urodą

Z
Zapomniałes dopisac ze cena
