Problem z układem podciśnienia - pytanie
: 02 gru 2018, 12:29
Cześć,
mam cholernie dziwny problem z układem podciśnienia i nie mam już pojęcia jak go rozwiązać.
Otóż przygodę z błędami od sterowania turbiny i egr kiedyś opisywałem i myślałem, że jest to znowu to samo, ale jednak nie :/ do rzeczy:
- mamy układ podciśnienia
- miałem przegryziony przewód od sterowania napędami pomiędzy pompą podciśnienia, a elektrozaworem, więc go wymieniłem, ale podciśnienie nadal gdzieś spierdziela
- wpiąłem się w układ miernikiem podciśnienia odpinając dopływ do elektrozaworów, zostawiając tylko ten od napędu podciśnienie jest
- podpiąłem więc pod układ podciśnienia elektrozawór od EGR'a i podciśnienie też jest OK
- podpiąłem elektrozawór podciśnienia od turbiny i podciśnienie znika
- jak odepnę wtyczkę sterowania od elektrozaworu turbiny podciśnienie wraca
- sprawdziłem przewody wszystkie oki, jak je odepnę od elektrozaworu i zaślepię wyjścia z elektrozaworu to też podciśnienie znika
- podmieniłem elektrozawory miejscami i dokładnie tak samo jak wyżej, czyli elektrozawór na miejscu EGR'a działa, a ten do EGR'a gdy podepnę pod sterowanie turbiną znowu przepuszcza podciśnienie (tym odpowietrznikiem gdzie jest filterek)
Za cholerę już nie wiem co może być, jutro jadę robić wtryski, a tutaj w weekend taka heca się stała :/
Nie wiem jak zweryfikować czy do elektrozaworu dobry sygnał sterowania idzie :/
mam cholernie dziwny problem z układem podciśnienia i nie mam już pojęcia jak go rozwiązać.
Otóż przygodę z błędami od sterowania turbiny i egr kiedyś opisywałem i myślałem, że jest to znowu to samo, ale jednak nie :/ do rzeczy:
- mamy układ podciśnienia
- miałem przegryziony przewód od sterowania napędami pomiędzy pompą podciśnienia, a elektrozaworem, więc go wymieniłem, ale podciśnienie nadal gdzieś spierdziela
- wpiąłem się w układ miernikiem podciśnienia odpinając dopływ do elektrozaworów, zostawiając tylko ten od napędu podciśnienie jest
- podpiąłem więc pod układ podciśnienia elektrozawór od EGR'a i podciśnienie też jest OK
- podpiąłem elektrozawór podciśnienia od turbiny i podciśnienie znika
- jak odepnę wtyczkę sterowania od elektrozaworu turbiny podciśnienie wraca
- sprawdziłem przewody wszystkie oki, jak je odepnę od elektrozaworu i zaślepię wyjścia z elektrozaworu to też podciśnienie znika
- podmieniłem elektrozawory miejscami i dokładnie tak samo jak wyżej, czyli elektrozawór na miejscu EGR'a działa, a ten do EGR'a gdy podepnę pod sterowanie turbiną znowu przepuszcza podciśnienie (tym odpowietrznikiem gdzie jest filterek)
Za cholerę już nie wiem co może być, jutro jadę robić wtryski, a tutaj w weekend taka heca się stała :/
Nie wiem jak zweryfikować czy do elektrozaworu dobry sygnał sterowania idzie :/