Strona 1 z 1

Lift zawieszenia, optymalny na zamiennikach

: 18 lut 2021, 23:25
autor: Masmo
Nasze autka jak wiadomo nie grzeszą dużym prześwitem i kto potrzebuje zjeżdżać z asfaltu pewnie chciałby być wyżej. Jako że wy-liftowałem poprzednie 3 auta to pewnie Kyron też będzie podnoszony. Nie chcę kupować drogiego zestawu z Antypodów, bo uważam że podobny efekt można uzyskać dobierając graty z innych aut. Koledzy ze wschodu przerabiają temat dość często i wnikliwie sądząc z filmów na YT. Obejrzałem kilka i parę patentów się powtarza, ale najbardziej mnie przekonuje gość na tym filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=kFnxrH2zugw
Facet poleca:
1. Przód amortyzator z Rextona II i sprężyna od Rextona I lewa od diesla z automatem
2. Tył sprężyna od Land Rovera (tylko jakiego?)
3. Na filmie gość przedłuża jakiś amortyzator (od Wołgi??). Ale pokazuje też od Isuzu Trooper. Ten motyw z amorami Isuzu pojawia w prawie wszystkich filmach o lifcie.
Facet jest zadowolony że jest miękko i zawias prawidłowo pracuje. Moje doświadczenie przy modyfikacji zawieszeń też mi mówi że nie można iść w bardzo mocny lift czy twarde sprężyny. Trzeba jakiś złoty środek znaleźć. Wydaje się że lift 5-6 cm to jest już całkiem sporo a z tego co widać na filmach zawieszenie bez problemu daj się tyle liftować.

Ktoś ma jakieś doświadczenie z liftowaniem Kyrona? Na jakich częściach? Jakie rezultaty.

Re: Lift zawieszenia, optymalny na zamiennikach

: 26 maja 2021, 8:23
autor: Jerzy44
Witam!
tez chciałbym obudzic NASzych expertów nic nie mozna znalesc na forach, moze ktos juz próbowała podnoscic Kyrona jestem ciekaw jakich sprezyny zakłada i jakie amory. A moze ktos zaproponuje jakis bieda lift 2 cm . czytałem wczesniej ze ktos wydłuzała sprezyny u kowala i był zadowolony ... gdzies w okolicach Szczecina . ciekawe czy nadal jest zadowolony i czy działa . poprosze o głos w tej sprawie ....