Strona 1 z 1

Problem z Odpaleniem

: 07 mar 2017, 18:35
autor: hulan87
Witam jestem posiadaczem Actyona 2.0 xdi 141 km automat od pewnego czasu mam dziwny objaw przy rozruchu, a mianowicie po odpaleniu auto pracuje normalnie ale jak chce gazu dodać szarpie silnikiem i niechętnie wchodzi na obroty po czym gaszę go odpalam ponownie i auto chodzi już normalnie . Taki zabieg z gaszeniem i odpalaniem kiedyś pojawiał mi się od czasu do czasu teraz się to nasila i niekiedy muszę go zgasić i odpalić kilka razy , Błędów brak . miał ktoś kiedyś coś podobnego z tą jednostką ?

Re: Problem z Odpaleniem

: 07 mar 2017, 18:48
autor: charlie
Możliwe, że paliwo cofa się i układ lekko przypowietrzony. Miałem takie objawy przy rozszczelnionej pompie w Pugu 605. Załóż zaworek zwrotny przed pompą i obserwuj czy jest poprawa.

Re: Problem z Odpaleniem

: 07 mar 2017, 18:58
autor: hulan87
Właśnie też mi już ktoś tak podpowiedział i już to zrobiłem zaworek zwrotny zaraz za pompą i zero poprawy....

Re: Problem z Odpaleniem

: 07 mar 2017, 21:04
autor: sergio1969
Załóż zaworek zwrotny przed pompą i obserwuj czy jest poprawa.

A zalozyles za pompa ,nie wiem moze jest jakas roznica

Re: Problem z Odpaleniem

: 07 mar 2017, 21:22
autor: sergio1969
Przeczysc konektory na wtryskach moze ktorys nie ma dobrego styku i wtedy tez beda takie objawy mialem tak i w trybie awaryjnym na szarpiacym silniku jechalem 150 km do celu ,a dlaczego ? bo czlowiek wtedy byl glupi i nie mial pojecia o tej przypadlosci

Re: Problem z Odpaleniem

: 08 mar 2017, 8:56
autor: hulan87
Dzięki za szybką odpowiedz biorę się zaraz do roboty . A co do tego zaworka to sory ja źle napisałem bo jest między filtrem paliwa a pompą .

Re: Problem z Odpaleniem

: 09 mar 2017, 18:50
autor: Trawas
Najprostsze sprawdzenie szczelności układu paliwowego to wsadzić na moment zamiast org wężyka pomiędzy pompą a filtrem przezroczysty wężyk z plastiku. Będzie widać, czy pompa zassysa paliwo wraz z bańkami powietrza. Gdyby tak było trzebaby uszczelnić układ i wymienić oringi w szybko złączkach.
Ale coś mi się wydaje, że nie to jest powodem twoich kłopotów. Raczej sprawdź czujniki i ich podłączenie i tak, jak napisał Sergio konektory na wtryskach. I szczególnie czystość kostki na modulatorze ABS ESP bo on także steruje mocą silnika - jak tam coś nie styka to istne cuda się dzieją. Smoki mają instalację elektryczną kiepskiej jakości niestety. Tylko jak grzebiesz w instalacji to rozłącz akumulator bo dopiero cudów sobie narobisz w elektronice. :mrgreen: