Wiskoza 2,3td
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
-
- Forumowicz
- Posty: 63
- Rejestracja: 27 maja 2017, 20:38
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: łódzkie
Wiskoza 2,3td
Postautor: e30suchy » 22 cze 2017, 22:37
Witam. Kupiłem Korando 2,3td i standard napęd nie działa no i wiatrak spięty na sztywno. Pytanie moje od czego tu będzie wisko pasować, czego szukać od meśka czy od Daewoo? Samego wiatraka nie bardzo mogę odkręcić, wygląda jakby był jakoś jednym elementem z kołem pasowym. U mnie to tak wygląda jak w tym mercedesie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Endrju92
- Forumowicz
- Posty: 70
- Rejestracja: 19 kwie 2017, 8:28
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2015
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 0
Re: Wiskoza 2,3td
Postautor: Endrju92 » 22 cze 2017, 23:09
Z Daewoo to w Korando były tylko znaczki....
SsangYong - built like a tank, safe as an airliner and much cooler than a Mercedes.
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Wiskoza 2,3td
Postautor: krisw11 » 22 cze 2017, 23:43
Jak kupowałeś ,to nie sprawdziłeś napędów ani wiska ??? Kolego,litości ja rozumiem ,że nie każdy musi sie znać ale jak kupujemy autko jakiekolwiek ,to albo sami sie znamy na robocie albo zabierajmy Kogoś,kto sie zna w temacie bo później takie właśnie kwiatki wisko i wiatrak na pewno są elementami rozłącznymi od mercedesa pasuje bodajże W 124. Wisko kupuj nowe coś koło stówki i na pare lat spokój.
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 703
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Wiskoza 2,3td
Postautor: trol48 » 23 cze 2017, 7:06
po czym poznałes ze jest na sztywno, na neipracujacym silniku visko nie da ruszyc
nie lapiemy reka wiatraka na pacujacym silniku, jak bedziesz dlubal w nosie bez palcow, mozesz sprobowac wkladac grubo zlozona gazete i mocno dociskac
tak naprawłem u siebie i kumpli
ja przeciołem\rozpołowiłem obudowe wiatraka tak aby móc ja pozniej scalic\skrecic blaszkami, po wyjeciu rozpolowionej obudowy zablokuj aluminiowe visko plaskownikiemz malym wygieciem\pazurem tak aby plaskownik zablokowal sie o odlewy radiatora visko, imbus chyba 8 i juz, z samego visko zdejmujesz ostrznie blaszke bimetal i wyjmujesz zaworek, strzykawka bez igły aplikujesz (motodoktor lub olej z sklepu modelarskiego lepkosc 3000) po uprzednim mocnym podgrzaniu
http://www.w210.pl/regeneracja-sprzegla ... 14325.html
do silnika 2.3D dodaj sobie lpg
napedy wykorzystaj te fabryczne sa najlepsze materialowo, zablokuj lub zmodyfikuj
nie lapiemy reka wiatraka na pacujacym silniku, jak bedziesz dlubal w nosie bez palcow, mozesz sprobowac wkladac grubo zlozona gazete i mocno dociskac
tak naprawłem u siebie i kumpli
ja przeciołem\rozpołowiłem obudowe wiatraka tak aby móc ja pozniej scalic\skrecic blaszkami, po wyjeciu rozpolowionej obudowy zablokuj aluminiowe visko plaskownikiemz malym wygieciem\pazurem tak aby plaskownik zablokowal sie o odlewy radiatora visko, imbus chyba 8 i juz, z samego visko zdejmujesz ostrznie blaszke bimetal i wyjmujesz zaworek, strzykawka bez igły aplikujesz (motodoktor lub olej z sklepu modelarskiego lepkosc 3000) po uprzednim mocnym podgrzaniu
http://www.w210.pl/regeneracja-sprzegla ... 14325.html
do silnika 2.3D dodaj sobie lpg
napedy wykorzystaj te fabryczne sa najlepsze materialowo, zablokuj lub zmodyfikuj
-
- Forumowicz
- Posty: 63
- Rejestracja: 27 maja 2017, 20:38
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: łódzkie
Re: Wiskoza 2,3td
Postautor: e30suchy » 23 cze 2017, 7:11
Przy kupnie sprawdziłem co nie działa. I miałem tego świadomość. Całą młodość jeździłem Betami więc sprzęgnięte wisko poznam bez otwarcia maski. Tyle że tam jedna śruba z lewym gwintem......
Z napędami, to muszę rozebrać i rozkmilić jak to działa, co tam zazębia się z czym i co się dociska.
Z napędami, to muszę rozebrać i rozkmilić jak to działa, co tam zazębia się z czym i co się dociska.
-
- Stały bywalec
- Posty: 703
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Wiskoza 2,3td
Postautor: trol48 » 23 cze 2017, 22:53
witam
otwórz maskę i zakręć wiatrakiem i wszystko jasne czy wisko sprzęgnięte czy nie, jak nie sprzegniete to naprawiac
napedy ogarniesz - budowa cepa,
otwórz maskę i zakręć wiatrakiem i wszystko jasne czy wisko sprzęgnięte czy nie, jak nie sprzegniete to naprawiac
napedy ogarniesz - budowa cepa,
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości