Zabawy z musso mussolinimmz
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: Zabawy z musso mussolinimmz
Postautor: Trawus » 05 maja 2013, 19:20
Mussolini ! Na prawdę nieźle go zrobiłeś Gratulacje ! to prawdziwy drapieżny Mussozaur na dużych łapach z pazurami .
( kurde, jak ty wklejasz te fotki ? )
( kurde, jak ty wklejasz te fotki ? )
- dragsterdh
- Stały bywalec
- Posty: 233
- Rejestracja: 14 sie 2012, 8:37
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 13934289
Re: Zabawy z musso mussolinimmz
Postautor: dragsterdh » 05 maja 2013, 21:39
Fajno Właśnie tak chcę zrobić mojego bodylift + 33". Jakie ET mają te felgi?
"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia nie obleka tego faktu w słowa."
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
- mussolinimmz
- Stały bywalec
- Posty: 358
- Rejestracja: 23 mar 2010, 12:36
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: minsk mazowiecki
Re: Zabawy z musso mussolinimmz
Postautor: mussolinimmz » 06 maja 2013, 12:42
Fotki wkleja się bardzo prosto za pomocą ikonki (Img) i w srodek tego co wyskoczy wklejasz link do zdjęcia. Tylko zdjęcie musi być w internecie w picasie lub czymś podobnym ja osobiście używam "GARNEK.PL" żeby wrzucić fotkę bo jest prosto i szybko.
Felgi mają ET -25 Całe koła zostały zostały mi z LandCruisera
Na kołach 33x10,5 naprawde fajnie się jeździ. prześwit już jest całkiem fajny a samochód na asfalcie jedzie praktycznie jak na fabrycznych kołach tyle że głośniej. W Dieslu to jeszcze bedzie odczuwalna utrata przyspieszenia, w moim 3,2 benzyna nie odczułem utraty mocy.
Do tych kół zrobiłem Body 7cm plus springi od Discavery (fabryczne) przud potkręciłem na drążkach tyle ile się dało żeby był jeszcze jakotaki komfort, ale i tak musiałem przyciąć progi żeby nic nie obcierało z przodu i z tyłu ale dzięki ET-25 nie musiałem przykrecać ograniczników skretu
Felgi mają ET -25 Całe koła zostały zostały mi z LandCruisera
Na kołach 33x10,5 naprawde fajnie się jeździ. prześwit już jest całkiem fajny a samochód na asfalcie jedzie praktycznie jak na fabrycznych kołach tyle że głośniej. W Dieslu to jeszcze bedzie odczuwalna utrata przyspieszenia, w moim 3,2 benzyna nie odczułem utraty mocy.
Do tych kół zrobiłem Body 7cm plus springi od Discavery (fabryczne) przud potkręciłem na drążkach tyle ile się dało żeby był jeszcze jakotaki komfort, ale i tak musiałem przyciąć progi żeby nic nie obcierało z przodu i z tyłu ale dzięki ET-25 nie musiałem przykrecać ograniczników skretu
BFG 33" BodyLift 3" + lift zawieszenia 2" wyciągarka 12000LBS:) zabudowa sypialna
Plan wyprawy Muszkieterem po Polsce i Europie
Plan wyprawy Muszkieterem po Polsce i Europie
- dragsterdh
- Stały bywalec
- Posty: 233
- Rejestracja: 14 sie 2012, 8:37
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 13934289
Re: Zabawy z musso mussolinimmz
Postautor: dragsterdh » 06 maja 2013, 12:51
Te 7 cm bodyliftu wymusiło jakieś ingerencje w konstrukcję, typu opuszczanie kolumny? Masz może jakieś zdjęcia? Byłby niezły poradnik
"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia nie obleka tego faktu w słowa."
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
https://www.facebook.com/ProjektMusso
http://picasaweb.google.com/dragsterdh/
- mussolinimmz
- Stały bywalec
- Posty: 358
- Rejestracja: 23 mar 2010, 12:36
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: minsk mazowiecki
Re: Zabawy z musso mussolinimmz
Postautor: mussolinimmz » 06 maja 2013, 13:53
dragsterdh pisze:Te 7 cm bodyliftu wymusiło jakieś ingerencje w konstrukcję, typu opuszczanie kolumny? Masz może jakieś zdjęcia? Byłby niezły poradnik
Do 7cm nic nie trzeba opuszczać. największym problemem jest obudowa wentylatora gdyż wentylator jest montowany do silnika a chłodnica z obudową do budy. trzeba tesz wywiercic 2 otworki w bagażniku żeby przełożyć śrubę bo inaczej nie ma jak. fotek nie mam bo nie robiłem tego sam tylko kolega prowadzący warsztat. ale 7 cm to max jaki można zrobić bez przedłużania przewodów kolumny itp. kumpel robił wcześniej mojego starego musiołka 2,9 po lifcie i było tyle samo zapasu co w przedliftowym benzyniaku. Jest też trochę zabawy z mocowaniem zderzaków. ale nie jest to bardzo trudne tylko trzeba troszkę mieć smykałki i urządzeń do cięcia blachy
BFG 33" BodyLift 3" + lift zawieszenia 2" wyciągarka 12000LBS:) zabudowa sypialna
Plan wyprawy Muszkieterem po Polsce i Europie
Plan wyprawy Muszkieterem po Polsce i Europie
- mussolinimmz
- Stały bywalec
- Posty: 358
- Rejestracja: 23 mar 2010, 12:36
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: minsk mazowiecki
Re: Zabawy z musso mussolinimmz
Postautor: mussolinimmz » 09 cze 2013, 16:07
I stało się jeden weekend bez planów i żadnej roboty przydomowej i winda zamontowana
BFG 33" BodyLift 3" + lift zawieszenia 2" wyciągarka 12000LBS:) zabudowa sypialna
Plan wyprawy Muszkieterem po Polsce i Europie
Plan wyprawy Muszkieterem po Polsce i Europie
- mussolinimmz
- Stały bywalec
- Posty: 358
- Rejestracja: 23 mar 2010, 12:36
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: minsk mazowiecki
Re: Zabawy z musso mussolinimmz
Postautor: mussolinimmz » 09 cze 2013, 16:10
A tak wyszedł efekt końcowy
BFG 33" BodyLift 3" + lift zawieszenia 2" wyciągarka 12000LBS:) zabudowa sypialna
Plan wyprawy Muszkieterem po Polsce i Europie
Plan wyprawy Muszkieterem po Polsce i Europie
- mussolinimmz
- Stały bywalec
- Posty: 358
- Rejestracja: 23 mar 2010, 12:36
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: minsk mazowiecki
Re: Zabawy z musso mussolinimmz
Postautor: mussolinimmz » 09 cze 2013, 16:15
Następny krok to będą progi pod Hi Lifta Jak nie będzie padało to może w tygodniu się zrobi bo materiał już czeka
A następnie łóżko 200x140 na wyprawy królewskie
A następnie łóżko 200x140 na wyprawy królewskie
BFG 33" BodyLift 3" + lift zawieszenia 2" wyciągarka 12000LBS:) zabudowa sypialna
Plan wyprawy Muszkieterem po Polsce i Europie
Plan wyprawy Muszkieterem po Polsce i Europie
- mussolinimmz
- Stały bywalec
- Posty: 358
- Rejestracja: 23 mar 2010, 12:36
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: minsk mazowiecki
Re: Zabawy z musso mussolinimmz
Postautor: mussolinimmz » 14 cze 2013, 11:49
Progów jeszcze nie ma ale zato KLIMA zaczeła działać i można chłodzic jajka
BFG 33" BodyLift 3" + lift zawieszenia 2" wyciągarka 12000LBS:) zabudowa sypialna
Plan wyprawy Muszkieterem po Polsce i Europie
Plan wyprawy Muszkieterem po Polsce i Europie
-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: Zabawy z musso mussolinimmz
Postautor: Trawus » 14 cze 2013, 23:58
Qwa a moja właśnie padła - chyba podmieniłeś
No fakt, windę masz piękną ale uważaj, jak się będziesz przyklejać za bardzo do jakiej turystki to twoja ci hak do paska zaczepi i nie ma mocnych - wrócisz " do domu "
No fakt, windę masz piękną ale uważaj, jak się będziesz przyklejać za bardzo do jakiej turystki to twoja ci hak do paska zaczepi i nie ma mocnych - wrócisz " do domu "
-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: Zabawy z musso mussolinimmz
Postautor: Trawus » 15 cze 2013, 0:02
Mam nadzieję, że do montażu nie użyłeś zwykłych miękkich ósemek i wzmocniłeś nieco ramę na poprzecznicy. Bo ci wyrwie jak będzie mocno ciągnąć z błota.
Musolini widzę, że do chłodnicy zamontowałeś elektryki a piszesz człowiekowi o wiatraku wiskozowym od silnika ?
Wpakuj jeszcze większą chłodnicę oleju i będzie ci świat mógł nagwizdać - wszędzie przejdziesz.
Musolini widzę, że do chłodnicy zamontowałeś elektryki a piszesz człowiekowi o wiatraku wiskozowym od silnika ?
Wpakuj jeszcze większą chłodnicę oleju i będzie ci świat mógł nagwizdać - wszędzie przejdziesz.
- leon81
- Stały bywalec
- Posty: 283
- Rejestracja: 04 mar 2013, 14:10
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zabawy z musso mussolinimmz
Postautor: leon81 » 16 cze 2013, 12:01
Wiskoze z tego co widzę po obudowie też ma - ele są wspomagające.
Niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Zabawy z musso mussolinimmz
Postautor: mussolinii » 16 cze 2013, 17:36
to silnik 3.2 a nie 2.9. W dieslu jest tylko jeden wspomagajacy.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: Zabawy z musso mussolinimmz
Postautor: Trawus » 16 cze 2013, 18:10
O Kurde - a ja w tym kupionym od Szwaba 3,2 V6 wcale nie miałem wspomagających wiatraków. A to skurczybyk - jak kombinował to wsadził chyba inną chłodnicę - ale za to miałem zimową żaluzję przed chłodnicą.
- mussolinimmz
- Stały bywalec
- Posty: 358
- Rejestracja: 23 mar 2010, 12:36
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: minsk mazowiecki
Re: Zabawy z musso mussolinimmz
Postautor: mussolinimmz » 17 cze 2013, 9:30
Jeden wiatrak jest od klimy a drugi nie wiem już był jeszcze nigdy się nie włączył bo nie mial takiej potrzeby
A pisałem o Dieslu gdzyż wcześniej miałem poliftowego diesla.
Śrubki M12 nai twardsze jakie były w śrubkowym. Myślę że się nie urwie tym bardziej że na wyprawy a nie przeprawy, ale jak się urwie to się będzie myśleć o całym zderzaku. Zdziwiło mnie tylko że wzmocnienie jest plastikowe co mi pokrzyżowało szyki bo w poliftowym miałem metalowe.
A pisałem o Dieslu gdzyż wcześniej miałem poliftowego diesla.
Śrubki M12 nai twardsze jakie były w śrubkowym. Myślę że się nie urwie tym bardziej że na wyprawy a nie przeprawy, ale jak się urwie to się będzie myśleć o całym zderzaku. Zdziwiło mnie tylko że wzmocnienie jest plastikowe co mi pokrzyżowało szyki bo w poliftowym miałem metalowe.
BFG 33" BodyLift 3" + lift zawieszenia 2" wyciągarka 12000LBS:) zabudowa sypialna
Plan wyprawy Muszkieterem po Polsce i Europie
Plan wyprawy Muszkieterem po Polsce i Europie
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości