Witam,
Jestem od miesiąca właścicielem KYRONA. Zacząłem od drobnych napraw po poprzednim właścicielu.
Ostatnio niestety nabroiłem. W okolicach wtryskiwaczy zauważyłem wyciek oleju nie mogłem stwierdzić czy to z odmy czy z jakiegoś wtryskiwacza. Zdecydowałem się na umycie silnika żeby zlokalizować wyciek. Po myciu silnik nie chciał odpalić a wszyscy zapewniali że nic się nie stanie .
Zacząłem wszystko sprawdzać i okazało się że nie ma napięcia na wtryskiwaczu nr.1 i 4. Silnik można odpalić ale chodzi tylko na 2 garach.
Od wtyczek przy wtryskiwaczach do głównej wtyczki jest przejście.
Wygląda jakby nastąpiło jakieś zwarcie i sterownik przestał podawać impulsy (napięcie) na wtryskiwacze. Jak podam napięcie bezpośrednio z akumulatora (próbówką an krótko) to silnik zaczyna działać prawidłowo (no może nie do końca ale chodzi na 4 gary).
Czy sterownik mógł zostać uszkodzony częściowo? Czy to jest możliwość naprawy komputera? A może jest jeszcze po drodze jakieś zabezpieczenie?
Jeżeli ktoś wie albo miał podobny problem bardzo proszę o pomoc.
Gdzie znajduje się komputer w Kyronie?
pozdrawiam
mzygier
Zalany silnik, Zwarcie? Sterownik (komputer) nie daje POMOCY
SsangYong Kyron to SUV średniej wielkości, idealny dla typowej 4-osobowej rodziny. Obszerna kabina i przestrzeń bagażowa oraz sprawdzone rozwiązania techniczne i napęd 4x4. Obecnie bardzo popularny model na rynku wtórnym.
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości