Zamiana tylnych zacisków..
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Stały bywalec
- Posty: 822
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Zamiana tylnych zacisków..
Postautor: RudebwoyIrl » 23 kwie 2021, 0:23
Witam Panowie,
Czy ktoś może przerabiał temat tylnych zacisków i zamiana na te od Kia któraś tam ? Jeżeli tak dajcie jakieś detale...
Dzięki i pozdrawiam
Czy ktoś może przerabiał temat tylnych zacisków i zamiana na te od Kia któraś tam ? Jeżeli tak dajcie jakieś detale...
Dzięki i pozdrawiam
-
- Stały bywalec
- Posty: 394
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:02
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Lokalizacja: waaawaaa-juropa
Re: Zamiana tylnych zacisków..
Postautor: automatic » 23 kwie 2021, 13:24
Obawiam się że musisz zmienić nie tylko sam zacisk ,ale też jarzmo (klocko-trzymacz) którym zacisk jest mocowany do mostu (przód-zwrotnicy).
Oryginał tłoka zacisku ma fi 43 -mm następne rozmiary to 45mm i 48mm oraz 54 /57 /60mm jeżeli rozmiar ma być ten sam (43mm) robota jest bez sensu !
Oryginał tłoka zacisku ma fi 43 -mm następne rozmiary to 45mm i 48mm oraz 54 /57 /60mm jeżeli rozmiar ma być ten sam (43mm) robota jest bez sensu !
-
- Stały bywalec
- Posty: 822
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Zamiana tylnych zacisków..
Postautor: RudebwoyIrl » 23 kwie 2021, 14:41
Hmm chyba to nie to.. to je prawie plug and play modyfikacja z tego co znalazłem u Ruskich tylko trzeba linkę zmienić zaciski od Rio czy czegoś.. gdzieś to było na forum ale jakaś ciemnota mnie ogarnęła..
-
- Stały bywalec
- Posty: 822
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Zamiana tylnych zacisków..
Postautor: RudebwoyIrl » 23 kwie 2021, 14:42
Tu też nie chodzi Mistrzu o poprawę pracy hamulca nożnego tylko o ręczny żeby nie był na bębnie
-
- Stały bywalec
- Posty: 394
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:02
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Lokalizacja: waaawaaa-juropa
Re: Zamiana tylnych zacisków..
Postautor: automatic » 24 kwie 2021, 18:32
Ręczny nie na bębnie ??? ręczny na tarczy jest problematyczny właśnie !
a zwłaszcza zintegrowany z zasadniczym układem hamulcowym -
Takie zintegrowane mają problemy z samoregulacją po pewnym czasie
W fiacie 125p polonezie i włoskich 125 131 132 ten problem był nagminny
Takie rozwiązanie osłabia hamulec zasadniczy bo problemy przenoszą się na niego .
I pytanie PO CO ? To instalować ? Do driftu rextonem ? czy na off-road by błoto nie właziło do ręcznego !
a zwłaszcza zintegrowany z zasadniczym układem hamulcowym -
Takie zintegrowane mają problemy z samoregulacją po pewnym czasie
W fiacie 125p polonezie i włoskich 125 131 132 ten problem był nagminny
Takie rozwiązanie osłabia hamulec zasadniczy bo problemy przenoszą się na niego .
I pytanie PO CO ? To instalować ? Do driftu rextonem ? czy na off-road by błoto nie właziło do ręcznego !
-
- Stały bywalec
- Posty: 822
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Zamiana tylnych zacisków..
Postautor: RudebwoyIrl » 24 kwie 2021, 19:18
Nie no Szefie tu jedyny powód to to że kur.a nie trzyma, jest wszystko nowe i dalej ni ch.ja i mam go już dość. Jak stoisz z górki to jeszcze spoko ale jak pod górkę to jedzie w tył normalnie dopiero go skrzynia zatrzyma. Wszystko jest wyregulowane i ustawione jak trzeba a i tak gdzieś nie chce chwycić...
-
- Stały bywalec
- Posty: 2263
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Zamiana tylnych zacisków..
Postautor: krisw11 » 24 kwie 2021, 23:29
Hmmm........
ja miałem paska czyt.passata . tam był właśnie ręczny na tarczy nie bębęben, byłem mega zadowolony z tego układu, A z kolei z układu tarczo-bęben jestem mega ale.... nie zadowolony..... takie moje odczucie tego systemu.

Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 394
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:02
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Lokalizacja: waaawaaa-juropa
Re: Zamiana tylnych zacisków..
Postautor: automatic » 25 kwie 2021, 21:07
Ok. Rozumiem ,A te od vag były lepsze materiałowo i technicznie - tylko aby nie pogorszyć parametrów hamulca zasadniczego tłoki nie mogą być mniejsze jak fi 43mm przy zmianie na inne .
-
- Stały bywalec
- Posty: 822
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Zamiana tylnych zacisków..
Postautor: RudebwoyIrl » 25 kwie 2021, 23:01
Tak to wygląda z tego co znalazłem to jest Rio ale wiem że są inne opcję..
Pytam tutaj bo u nich coś co piszą no problem bla bla bla wymaga potem pół dnia na tokarce
a dla mnie takie akurat rzeczy to problem w CH..
Pytam tutaj bo u nich coś co piszą no problem bla bla bla wymaga potem pół dnia na tokarce


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 394
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:02
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Lokalizacja: waaawaaa-juropa
Re: Zamiana tylnych zacisków..
Postautor: automatic » 26 kwie 2021, 7:49
Zacisk widać pasuje do jarzma -rozstaw kołków w zacisku jest taki sam - to jest ok . Ale jest problem z linką - wychodzi do góry pod kątem 45* , a w rextonie idzie od dołu po wahaczu ... Pozostaje rzeźba z cięgnem - jego przemodelowaniem o 90* do dołu...
-
- Stały bywalec
- Posty: 822
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Zamiana tylnych zacisków..
Postautor: RudebwoyIrl » 04 maja 2021, 21:45
Myślę że spróbuję, zaciski załatwiłem po jakichś śmiesznych kosztach którąś Sobotę na to przeznaczę zobaczymy co wyjdzie:)
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 202
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Zamiana tylnych zacisków..
Postautor: BYCZEK » 05 maja 2021, 13:24
A na pewno dobre zaciski masz?
Bo ja chciałem takie rozwiązanie zastosować u siebie w Musso ale właśnie miałem problem z zaciskami bo to musza być konkretnie takie zaciski a nie inne, a wszystkie od RIO które były na rynku nie pasowały.
A nowe lub po regeneracji to koszt 200-300 zł/szt, więc darowałem sobie
Chyba, że ja taki pechowiec może jestem po prostu
Bo ja chciałem takie rozwiązanie zastosować u siebie w Musso ale właśnie miałem problem z zaciskami bo to musza być konkretnie takie zaciski a nie inne, a wszystkie od RIO które były na rynku nie pasowały.
A nowe lub po regeneracji to koszt 200-300 zł/szt, więc darowałem sobie

Chyba, że ja taki pechowiec może jestem po prostu

-
- Stały bywalec
- Posty: 822
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Zamiana tylnych zacisków..
Postautor: RudebwoyIrl » 05 maja 2021, 19:19
Kolego sugerowałem się numerem części z tego artykułu, i tak to ogarniałem a nie po modelu myślę że tak to ciężko może być faktycznie... Ja zamawiam części do Rexa ze sklepu to jak za 3 razem przywiozą to co trzeba to jest dobrze więc wiesz szukanie tylko po modelu no ch.a nie będzie działać:)
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 202
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Zamiana tylnych zacisków..
Postautor: BYCZEK » 08 maja 2021, 0:19
No właśnie o to mi chodziło, żeby było po numerze a nie po modelu 

- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 202
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości