Teoretycznie można tak jeździć tylko niepotrzebnie przedni most jest ciągniety przez koła co daje większe opory toczenia, napęd w skrzyni i tak jest odpięty więc centralny mechanizm różnicowy jest zbędny. Jeśli włączysz 4h to tylko dopnie napęd w skrzyni i jest stałe 4x4. Słyszałem, że w jeepie nie ma sprzęgiełek i rozpina tylko skrzynię, nie wiem w jakich modelach, ale podobno tak jest.
Gdybym sam jeździł tym autem to bym się nie bawił w uszczelniacze tylko założyłbym ręczne ale dziewczyna może tego nie ogarnąć a często jeździ do rodziców na wieś.
Jeśli jutro uda mi się dostać uszczelniacze i będzie działać to podam wymiary
Zwrotnica + vakum - nieszczelnosci
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Stały bywalec
- Posty: 174
- Rejestracja: 01 lut 2009, 20:35
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wasilków
Re: Zwrotnica + vakum - nieszczelnosci
Postautor: regaciarz » 13 lis 2017, 19:26
Koledzy, może przydałoby się stworzyć jakiś wątek przypięty na początku aby zebrać najważniejsze informacje o uszczelniaczach.
Sądzę, że występują dwa rodzaje uszczelniaczy w smokach, o standardowym wymiarze i takie co mam ja, 67x53. Próbowałem włożyć 68x52 corteco, ale nie szło za żadne skarby, aż uszkodziłem metalowy kołnierz. Dostępne są corteco o wymiarach 67x52, 15zł sztuka, ale nie wiem czy 52 pracowałoby jak należy bo wałek ma około 53,2mm( super dokładnie nie mierzyłem, 1mm tolerancji) i z racji, że były na zamówienie odpuściłem temat. Zamówiłem u Unimarta, mam nadzieję, że jutro przyjdą to zmierzę z ciekawości jaki wymiar ma uszczelniacz w kołnierzu
Efekt kombinacji z uszczelniaczem to Rex wiszący od piątku na podnośniku, zrobione z 80km po sklepach w poszukiwaniu uszczelniacza, przesunięcie roboty zaplanowanej na dzisiaj na czwartek, jeden samochód z dzisiaj musiałem robić przy otwartych drzwiach warsztatu przy +1 na zewnątrz bo tylko przód wszedł pod dach. Ogólnie nie polecam
Robota spokojnie do ogarnięcia w pół dnia jeśli ma się narzędzia, rozebranie strony pasażera zajęło mi ze 30 minut jak wiedziałem co trzeba rozebrać a co nie i nie bałem się o ściągacz, do dzisiaj dokręcałem go delikatnie ręcznie i tłukłem młotem w zwrotnicę, dzisiaj postanowiłem, że albo się uda albo jadę po nowy ściągacz, odpowiednio wbity i pneumatem dokręcany- sworznie wyskakiwały aż miło się robiło.
Ale jak się okaże, że dalej nie będzie działać to się chyba zastrzelę
a potem zamontuję manualne 
Sądzę, że występują dwa rodzaje uszczelniaczy w smokach, o standardowym wymiarze i takie co mam ja, 67x53. Próbowałem włożyć 68x52 corteco, ale nie szło za żadne skarby, aż uszkodziłem metalowy kołnierz. Dostępne są corteco o wymiarach 67x52, 15zł sztuka, ale nie wiem czy 52 pracowałoby jak należy bo wałek ma około 53,2mm( super dokładnie nie mierzyłem, 1mm tolerancji) i z racji, że były na zamówienie odpuściłem temat. Zamówiłem u Unimarta, mam nadzieję, że jutro przyjdą to zmierzę z ciekawości jaki wymiar ma uszczelniacz w kołnierzu
Efekt kombinacji z uszczelniaczem to Rex wiszący od piątku na podnośniku, zrobione z 80km po sklepach w poszukiwaniu uszczelniacza, przesunięcie roboty zaplanowanej na dzisiaj na czwartek, jeden samochód z dzisiaj musiałem robić przy otwartych drzwiach warsztatu przy +1 na zewnątrz bo tylko przód wszedł pod dach. Ogólnie nie polecam

Robota spokojnie do ogarnięcia w pół dnia jeśli ma się narzędzia, rozebranie strony pasażera zajęło mi ze 30 minut jak wiedziałem co trzeba rozebrać a co nie i nie bałem się o ściągacz, do dzisiaj dokręcałem go delikatnie ręcznie i tłukłem młotem w zwrotnicę, dzisiaj postanowiłem, że albo się uda albo jadę po nowy ściągacz, odpowiednio wbity i pneumatem dokręcany- sworznie wyskakiwały aż miło się robiło.
Ale jak się okaże, że dalej nie będzie działać to się chyba zastrzelę


- XSzafaX
- Stały bywalec
- Posty: 442
- Rejestracja: 14 lut 2016, 21:08
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Zwrotnica + vakum - nieszczelnosci
Postautor: XSzafaX » 13 lis 2017, 19:50
Te pneumatyczne to bardzo dobra sprawa nowe uszczelniacze to następne 10 lat spokoju i nietrzeba wychodzić z samochodu żeby zapiać 4x4 .....
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości