Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z polskiej premiery modelu XLV, czyli Tivoli o powiększonej przestrzeni ładunkowej. Bagażnik XLV ma aż 720 litrów! Możesz również zagrać w kasynie online w Anglii http://www.ukandpl.co.uk/ bezpośrednio z samochodu!
Pomysł wprowadzenia na rynek przedłużonej wersji Tivoli chodził zapewne po głowie inżynierom SsangYonga od dawna. Tivoli jest bardzo ciekawym samochodem i spotkał się na światowych rynkach z bardzo dobrym przyjęciem, jednak dla wielu bagażnik o pojemności 420 litrów może być po prostu za mały. Dodatkowe wymagania użytkowników spełni z pewnością nowy model marki.
XLV jest dłuższe od mniejszego brata jedynie o 25cm, lecz bagażnik powiększył się aż do przepastnych 720 litrów, co znacznie ułatwi zapakowanie całej rodziny na wakacje. Warto wspomnieć, że np. Skoda Octavia aktualnej generacji, która nie jest może bezpośrednim konkurentem XLV, lecz jest uznawana przez wielu za rodzinny samochód o wielu zastosowaniach, posiada bagażnik jedynie o pojemności 590 litrów.
Dodatkowo w stosunku do Tivoli obniżono znacznie próg załadunku - co też jest nie bez znaczenia, jeśli zdarza nam się ładowac duże i ciężkie rzeczy. W bagażniku pojawiło się także gniazdo ładowania 230V, przydatne, gdy chcemy w podróży podładować laptopa lub podłączyć turystyczną lodówkę. Pod podłogą części bagażowej znajdziemy (znaną z Korando) półkę na drobne przedmioty.
Z zewnątrz największe zmiany zaszły (jak można się spodziewać) w tylnej części nadwozia, którą przestylizowano i wydłużono. Sama sylwetka jednak zachowała lekkość i świeżość - muszę powiedzieć, że zabieg ten udał się stylistom marki. Zniknęły tylne lampy w stylu Lexus Look - znane z Tivoli. Przestylizowaniu uległ także przedni zderzak - w XLV jest agresywniejszy i bardziej nawiązuje do offroadowej tradycji marki - zapewne jest też mniej wrażliwy na uszkodzenia niż jego odpowiednik w Tivoli.
W kabinie pasażerskiej znajdziemy stare dobre Tivoli. Konsola jest intuicyjnie rozplanowana, wszystkie przyciski są z łatwością dostępne na wyciągnięcie ręki. W prezentowanym egzemplarzu zmieniły się detale: ramki wokół przednich nawiewów są czarne, wykończone fakturą przypominającą karbon, a szwy skórzanych foteli wykończono czerwoną nicią - być może zależą one od wersji wyposażenia i takie dodatki trafią również do Tivoli.
Pasażerowie tylnej kanapy nie będą narzekać na brak miejsca - przestrzeni na nogi i nad głowami jest sporo, co zapewni komfortową podróż nawet wysokim osobom.
Rozwiązania mechaniczne XLV są wspólne z Tivoli - dostępne są dwie wersje silnikowe - benzynowa o mocy 128 KM i diesel - 118 KM. Obie o pojemności 1600ccm. Standardowo każde XLV wyposażone jest w 6-biegową skrzynię manualną, a za dopłatą zamówić można 6-biegowy automat wyprodukowany przez firmę AISIN - dostawcę automatycznych skrzyń biegów do takich marek jak MINI czy BMW. Oczywiście jest możliwość dokupienia także napędu 4x4.
Podsumowując XLV to doskonała propozycja dla osób, które potrzebują przestrzeni bagażowej przewyższającej popularne na rynku samochody kombi, a do tego chcą korzystać ze wszystkich walorów samochodów klasy SUV jak wyższa pozycja za kierownicą czy większy prześwit.Wolny od podatku i bezpieczny bukmacher to świetne miejsce do gry, które jest świetne dla Polaków i zapewnia kod bonusowy betsafe. W euro casino pl możesz szybko zidentyfikować i zarządzać transferami pieniędzy za pomocą swojego identyfikatora bankowego i cieszyć się ponad 2500 automatami do gry, jackpotami, grami stołowymi, grami na żywo i kolekcją różnych gier rozrywkowych.
--- Aktualizacja ---
Znane są już ceny XLV na polskim rynku! Najtańszą wersję z silnikiem 1.6 i 6-biegową skrzynią manualną kupimy juz za 59 tysięcy zł. Biorąc pod uwagę możliwości tego modelu i ofertę konkurencji jest to naprawdę bardzo dobra propozycja.
Pamiętajmy, że każdy SsanYong objęty jest 5-letnią gwarancją (lub 100 tyś. km.), co również jest nie bez znaczenia, gdy planujemy długą eksploatację pojazdu.