Byczy Mastodont
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
Posty: 141
-
Strona 9 z 10
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Następna
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 14 cze 2022, 23:13
Ja też długi długi czas nie miałem szczęścia do warsztatu i narzędzi, ale miejsce udało się w końcu po kilku latach wynająć, a narzędzi powoli powoli małymi kroczkami przybywa, chcieć to móc
Wracając do Mastodonta to Body Lift udało się dzisiaj założyć, swoją drogą, śruby trzymające budę były chyba najłatwiejsze do odkręcenia ze wszystkich dotychczasowych które musiałem w nim odkręcić, po prostu grzechotka i bez żadnych oporów wszystkie dały się ruszyć, a Ich obawiałem się najbardziej
Ale do rzeczy, do ogarnięcia z tego co zauważyłem będzie rura wlewowa paliwa, kierownica wentylatora, regulacja dźwigni zmiany biegów, prawdopodobnie filtr powietrza i o zderzakach oczywiście nie wspominam
Problem jednak mam z wentylatorem, który haczy o przewód od chłodnicy, brakuje jakieś 10 mm a ja nie mam pomysłu co z tym zrobić
Wracając do Mastodonta to Body Lift udało się dzisiaj założyć, swoją drogą, śruby trzymające budę były chyba najłatwiejsze do odkręcenia ze wszystkich dotychczasowych które musiałem w nim odkręcić, po prostu grzechotka i bez żadnych oporów wszystkie dały się ruszyć, a Ich obawiałem się najbardziej
Ale do rzeczy, do ogarnięcia z tego co zauważyłem będzie rura wlewowa paliwa, kierownica wentylatora, regulacja dźwigni zmiany biegów, prawdopodobnie filtr powietrza i o zderzakach oczywiście nie wspominam
Problem jednak mam z wentylatorem, który haczy o przewód od chłodnicy, brakuje jakieś 10 mm a ja nie mam pomysłu co z tym zrobić
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 15 cze 2022, 18:03
Niestety na filtrze powietrza też poległem, nie mam pojęcia co z nim zrobić, bo nijak nie chce się zmieścić pod maską, może ktoś z silnikiem 3,2 poratuje, jak ma u siebie to rozwiązane
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 06 lip 2022, 14:54
Efekt finalny prezentuje się tak, ale w dalszym ciągu nie mam pomysłu na obudowę filtra powietrza
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 2229
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Byczy Mastodont
Postautor: krisw11 » 06 lip 2022, 21:54
A co chcesz go aż tak zalewać wodą na maxx ????? Ja teraz w ML-u mam ori. przed maską i nie nalałem jeszcze wody do filtera ani razu ))
Kris
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 11 lip 2022, 0:27
Nieee nurkować nie mam zamiaru
Po prostu po podniesieniu budy, nie pasuje oryginalna obudowa filtra powietrza
Po prostu po podniesieniu budy, nie pasuje oryginalna obudowa filtra powietrza
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 18 lip 2022, 14:52
Póki co założyłem na szybko sam stożek, ale nie jestem ich zbytnim zwolennikiem, dlatego myślałem że może ktoś ma jakoś zaadaptowany oryginalny filtr, ale chyb tak jak mówisz Misiek87, skończy się na stożku z obudową i może Snorkel
-
- Forumowicz
- Posty: 74
- Rejestracja: 29 sty 2022, 16:30
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Byczy Mastodont
Postautor: Misiek87 » 18 lip 2022, 19:48
Przyznam się szczerze że do terenówki też zwolennikiem nie jestem, ale częste mycie plus nasączanie olejkiem i będzie dobrze. Trochę lepszym patentem bylby z tego co kojarzę filtr piankowy typu pipercross, podobno zatrzymuje dużo więcej drobinek od stozkow bawełnianych.
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 21 lip 2022, 10:17
A to zbadam temat tych piankowych, zawsze wydawały mi się mniej trwałe
Dzięki za trop
Dzięki za trop
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 13 lip 2023, 13:29
Dawno nic się nie działo, bo nie było na to czasu
Ale snorkel już zamontowany teraz pracuję nad mniejszą obudową pod fabryczny filtra powietrza, która zmieści się po BL.
Ale snorkel już zamontowany teraz pracuję nad mniejszą obudową pod fabryczny filtra powietrza, która zmieści się po BL.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: Byczy Mastodont
Postautor: matee » 27 lip 2023, 23:13
Pamiętaj żeby w dolocie nie było otworów ... w ori obudowie filtra jest mala dziurka na dole (odpływ wody), którą w przypadku montażu snorkela trza zaślepić.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 04 sie 2023, 11:00
Właśnie słyszałem różne opinie o tych dziurkach, jedni piszą, żeby zostawić do odpływu wody złapanej przez snorkel inni że jej być nie powinno, póki co, robię bez, wywiercić zawsze łatwiej
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 04 sie 2023, 11:07
A tak wyglądają prace ...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 14 wrz 2023, 10:36
A tak prezentuje się efekt finalny, zostało jeszcze tylko ładnie pomalować
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 2229
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Byczy Mastodont
Postautor: krisw11 » 14 wrz 2023, 23:34
Ale sejf zbudowałeś... fajny tylko czy ,to ci sie przyda na co dzień czy tylko extreme ?? Robota OK. P.S. Kolega kiedyś przerobił Renegeta Jeppa .snoorkel, koła At, 5 sztuk itp.a nigdy nie był nawet w polu..... Chciał miał...... ale zapytanie Po co ????
Kris
Posty: 141
-
Strona 9 z 10
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Następna
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości