Byczy Mastodont
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 196
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 27 paź 2023, 14:07
Czasami gdzieś tam się wjedzie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 196
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 07 lut 2024, 13:39
Tuleje górnego wahacza w moim Mastodoncie nadawały się już do wymiany, postanowiłem więc wymienić ja na podobno bardziej trwałe poliuretany, zobaczymy ile w tym prawdy
Żeby nie wracać do tego samego dwa razy, od razu wymieniłem tuleje w dolnych wahaczach, sworznie + odświeżyłem trochę wahacze.
Dodatkowo wymieniłem wszystkie łożyska i uszczelniacze w zwrotnicach, dla świętego spokoju
Żeby nie wracać do tego samego dwa razy, od razu wymieniłem tuleje w dolnych wahaczach, sworznie + odświeżyłem trochę wahacze.
Dodatkowo wymieniłem wszystkie łożyska i uszczelniacze w zwrotnicach, dla świętego spokoju
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 12
- Rejestracja: 22 gru 2023, 23:54
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: Byczy Mastodont
Postautor: tomek1234 » 11 lut 2024, 2:15
ładnie robota widzę idze, ja teraz całkiem przypadkiem kupiłem też musso, niestety stan kiepski wiec bedzie potrzeba całkowitej odbudowy, no i te słabe przednie zaciski zaraz po kupnie przed domem jeden sie urwał i porysował felgę, i widzę żę masz przód zaciski od KIA, je wystrczy kupić i zamontować czy faktycznie trzeba toczyć jakieś dystane i inne tarcze które też wymagają szlifowanie, z tyłu od Rexia sam zacisk pasuej do ori jarzma musso czy musi być komplet, bo po tym jak urwał sie przód zacisk to już zraziłem sie do tego taniego auta, a też nie chce komus nim krzywdy zrobić, a hamulce to u mnie podstawa mam na ich punkcie świra, bo każde poprzednie moje auto miało przewżnie wsadzane dużo wieksze tarcze i zaciski
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 196
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 23 lut 2024, 8:58
To pochwal się kolego na forum swoim nabytkiem
A co do zacisków, jeśli chodzi o przód to dystans jest potrzebny żeby wyśrodkować tarczę w jarzmie jeśli chcesz, jestem Ci w stanie takowy dorobić, a tarczę trzeba przetoczyć o te kilka mm, ale to żaden problem dla każdego tokarza
A tył musi być komplet, razem z jarzmem.
Powodzonka w modzeniu
A co do zacisków, jeśli chodzi o przód to dystans jest potrzebny żeby wyśrodkować tarczę w jarzmie jeśli chcesz, jestem Ci w stanie takowy dorobić, a tarczę trzeba przetoczyć o te kilka mm, ale to żaden problem dla każdego tokarza
A tył musi być komplet, razem z jarzmem.
Powodzonka w modzeniu
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 12
- Rejestracja: 22 gru 2023, 23:54
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: Byczy Mastodont
Postautor: tomek1234 » 25 lut 2024, 22:43
Cały czas robię servis po zakupowy i przy nim zdjecia i filmy to na forum coś wpadnie ale też i na YT.
Jak jest możliwosc to w przyszłym czasie na bank o dystans chetnie poproszę, a może nawet o jaką wiekszą ilośc bo moja okolica zrobiła sie bogata w musso jest ponad 5 szt i co ważne poruszają sie o własnych siłach
Jak jest możliwosc to w przyszłym czasie na bank o dystans chetnie poproszę, a może nawet o jaką wiekszą ilośc bo moja okolica zrobiła sie bogata w musso jest ponad 5 szt i co ważne poruszają sie o własnych siłach
- BYCZEK
- Stały bywalec
- Posty: 196
- Rejestracja: 05 mar 2020, 10:17
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Byczy Mastodont
Postautor: BYCZEK » 03 mar 2024, 22:12
Nie ma problemu, czy z dystansami, czy z czymkolwiek innym, jak mogę to pomogę
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości