Witam
Jestem mechanikiem samochodowym i mam problem ponieważ nie wiem za co odpowiada pierwsza z lewej kontrolka na desce rozdzielczej w SsangYong Rexton 2.7
XDI. Jest to czerwona kontrolka. Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
PS jest to samochód z 2006 roku
Czerwona kontrolka na tablicy rozdzielczej
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
Andrzej1
- Rusza z kopyta
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Czerwona kontrolka na tablicy rozdzielczej
Postautor: Andrzej1 » 08 maja 2010, 6:46
Cześć.Właśnie przeglądam owner manual mojego extona 2.7 xdi automat ,ale w wersjii angielskiej i wychodzi na to,że wyświetla sygnał pierwszy z lewej-Warning water separator.Jeżeli to on,to trzeba na dole filtra paliwa odkręcic w lewo nakrętkę i wypuścić wodę z seperatora filtra paliwa.Powinno zniknąć.
Jeżeli nie,to podaj,jak wygląda symbol tej lampki,to znajdziemy sposób, jak to skasować.
Pozdrowienia Andrzej UK
Jeżeli nie,to podaj,jak wygląda symbol tej lampki,to znajdziemy sposób, jak to skasować.
Pozdrowienia Andrzej UK
-
Marti1331
- Nowy użytkownik
- Gadu-Gadu: 0
Re: Czerwona kontrolka na tablicy rozdzielczej
Postautor: Marti1331 » 09 maja 2010, 10:58
Witam
Dziękuje za rade ale sprawdzałem już separator ale to nic nie pomogło problem musi leżeć gdzieś indziej. Kontrolka gaśnie gdy silnik dobrze się zagrzeje. Postaram się dzisiaj zrobić zdjęcie tej kontrolki i wrzucić na jakiś serwer, żeby mógł ją pan zobaczyć może to coś pomoże.
Pozdrawiam
Dziękuje za rade ale sprawdzałem już separator ale to nic nie pomogło problem musi leżeć gdzieś indziej. Kontrolka gaśnie gdy silnik dobrze się zagrzeje. Postaram się dzisiaj zrobić zdjęcie tej kontrolki i wrzucić na jakiś serwer, żeby mógł ją pan zobaczyć może to coś pomoże.
Pozdrawiam
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim