Właśnie skończyłem czyścić zawór reduktora w mojej instalacji europegs...w serwisie nie cheli mi nic powiedzieć poza: proszę przyjechać zrobimy usługę.
Więc zabrałem się sam. Zakręciłem dwoma palcami zawór przy butli na włączonym silniku, czekałem aż się wypali co w układzie...że 2 minuty...i przełączyl się na pb.
Odkręciłem mała śrubkę 7 nie odpiąlem wtyczki cewki , wyciągnąłem ja na bok i 16ka wykręciłem trzpień zaworu...był nieco brudny , pędzelek i zmywacz do EGR K2...i wszystko szybko zeszło.
Przy okazji analizy wyszło że to cewka z trzpieniem firmy KME!
Można dostać nową za 44 zł+ 1,70 uszczelki oringi. Kupiłem na zapas, na wymianę.
Tego w serwisie ci nie powiedzą bo cena tam x3!
Podkręcałem z lekkim wyczuciem niutow...
Odkręciłem zawór przy butli...i po chwili pracy silnik przeinaczył się na gaz.
Teraz mi nie straszne długie wyjazdy za granicę, zapasowy zawór wożę na wszelki wypadek, do tego 2 klucze 7 i 16...
Aaa dla lękliwych polecam pędzelek j mydło...narobić mazi jak dla baniek z mydła i posmarować okolice gwintu i uszczelki...u mnie było sucho, bez bąbelkow i bezwonne...
Parę setek zaoszczędzone.
Pozdrawiam
Czyszczenie elektrozaworu reduktora w LPG
SsangYong Tivoli koreański Crossover segmentu B. Pierwszy opracowany model od czasu przejęcia przez koncern Mahindra.
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość