Dodatkowy kluczyk i pilot
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 27
- Rejestracja: 01 maja 2010, 20:20
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Dodatkowy kluczyk i pilot
Postautor: czaruch » 17 sie 2010, 0:45
Witam!
Pytanko: czy i w jaki sposób można stać się właścicielem nowego, zastępczego zestawu kluczyk + pilot do auta. Obecnie mam jeden zestaw, ale mam skłonności do gubienia różnych przedmiotów i lubię mieć zapasowy komplet. Pytanie pojawiło się już na forum rok temu, ale nie było żadnej odpowiedzi. Pozdrawiam.
Pytanko: czy i w jaki sposób można stać się właścicielem nowego, zastępczego zestawu kluczyk + pilot do auta. Obecnie mam jeden zestaw, ale mam skłonności do gubienia różnych przedmiotów i lubię mieć zapasowy komplet. Pytanie pojawiło się już na forum rok temu, ale nie było żadnej odpowiedzi. Pozdrawiam.
-
- Stały bywalec
- Posty: 373
- Rejestracja: 31 sie 2008, 13:29
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Dodatkowy kluczyk i pilot
Postautor: Ramzes » 17 sie 2010, 7:50
Ja miałem i mam podobny problem.
Kluczyk po wielkich bojach dorobiłem. Facet dorabiający klucze z trudnością dopasował bazę (klucz bez ząbków) wg swoich katalogów. Baza była od jakiegoś koreańca (Hyundai). Bazę ściągał z hurtowni chyba z 2 tygodnie, ale dorobił, nie pamiętam ceny ,ale nie był za wysoka.
Pilota nie dałem rady dorobić i sam bym chciał wiedzieć gdzie się udać. Byle nie do złodziei.
Kluczyk po wielkich bojach dorobiłem. Facet dorabiający klucze z trudnością dopasował bazę (klucz bez ząbków) wg swoich katalogów. Baza była od jakiegoś koreańca (Hyundai). Bazę ściągał z hurtowni chyba z 2 tygodnie, ale dorobił, nie pamiętam ceny ,ale nie był za wysoka.
Pilota nie dałem rady dorobić i sam bym chciał wiedzieć gdzie się udać. Byle nie do złodziei.
KOCHAM NOSOROŻCE, quady, narty, karawaning
-
- Forumowicz
- Posty: 72
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 19:03
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 3771363
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Re: Dodatkowy kluczyk i pilot
Postautor: gmarek » 17 sie 2010, 9:09
Ramzes pisze:Kluczyk po wielkich bojach dorobiłem. Facet dorabiający klucze z trudnością dopasował bazę (klucz bez ząbków) wg swoich katalogów. Baza była od jakiegoś koreańca (Hyundai). Bazę ściągał z hurtowni chyba z 2 tygodnie, ale dorobił, nie pamiętam ceny ,ale nie był za wysoka.
Dziwne. Ja swojego zapasowego kluczyka dorobiłem się na ulicy

uwaga będzie dłuższa przygoda

... zatankowałem musolota pod koreczek podjechałem pod szkolę i czekałem na córkę nie gasząc silnika, w końcu był mroźny lutowy wieczór wiec niech autko będzie nagrzane jak młoda ze szkoły po treningu wyjdzie.
Coś podkusiło .. wycieraczki z lodu obstukać, w tylnych drzwiach zameczek sprawdzić bo przymarzł i się zacinał... wysiadłem coś tam pogrzebałem i bach drzwi się zamknęły ! ...
autko pracuje, jedyne kluczyki w środku, zimno (dobrze, że w kapocie) ciemno ok 20 i na dodatek komóreczka w domu została ... no żesz kur... /swoja drogą Seksmisyjne hasło nie zadziałało/

młoda wyleciała - masz komórkę? - mam... ale nic na koncie!

ech ...trener zabrał i odwiózł młoda do domku pożyczył telefon i suma sumarum ... znalazłem gościa przyjechał, uchylił drzwi, odsunął szybę, dorobił zapas i skasował stówkę...
aż strach pomyśleć jakby miał 2 tygodnie bazę sprowadzać!!
z pilotem gorzej...
a da się w ogóle wyłączyć to "automatyczne" zamykanie drzwi ?
gm
- msch00
- Stały bywalec
- Posty: 230
- Rejestracja: 26 lut 2008, 19:16
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 129365
- Lokalizacja: Grudziądz/Elbląg
Re: Dodatkowy kluczyk i pilot
Postautor: msch00 » 17 sie 2010, 9:51
Witam
Z tym automatycznym zamykaniem to jest tak - jak zatrzaśniesz drzwi z wciśniętymi "języczkami" zamykającymi drzwi od środka - auto powinno się otworzyć zarówno przy wyłączonym jak i przy włączonym silniku.
Jest jedno ale - potrafi to nie zadziałać przy ujemnej temperaturze i pewnie tak to się u Ciebie stało. Miałem podobną przygodę. Pewnego zimowego ranka (ok. 4) było minus 17 otworzyłem auto z pilota, włączyłem silnik. Wyszedłem aby oskrobać szyby i zatrzasnąłem drzwi (jak zwykle do tej pory robiłem) no i auto się zamknęło. Na szczęście znalazłem namiary na ślusarza 24h/dobę.
Z dorobieniem kluczyka faktycznie jest problem. trzeba czekać. Co do pilota, to można go sklonować (przepisać kody do innego). Powinien sobie z tym poradzić porządny warsztat instalujący autoalarmy.
Sam się przymierzam do tego no i w końcu do dorobienia kluczyka mam tylko jeden komplet.
Pozdrawiam
Z tym automatycznym zamykaniem to jest tak - jak zatrzaśniesz drzwi z wciśniętymi "języczkami" zamykającymi drzwi od środka - auto powinno się otworzyć zarówno przy wyłączonym jak i przy włączonym silniku.
Jest jedno ale - potrafi to nie zadziałać przy ujemnej temperaturze i pewnie tak to się u Ciebie stało. Miałem podobną przygodę. Pewnego zimowego ranka (ok. 4) było minus 17 otworzyłem auto z pilota, włączyłem silnik. Wyszedłem aby oskrobać szyby i zatrzasnąłem drzwi (jak zwykle do tej pory robiłem) no i auto się zamknęło. Na szczęście znalazłem namiary na ślusarza 24h/dobę.
Z dorobieniem kluczyka faktycznie jest problem. trzeba czekać. Co do pilota, to można go sklonować (przepisać kody do innego). Powinien sobie z tym poradzić porządny warsztat instalujący autoalarmy.
Sam się przymierzam do tego no i w końcu do dorobienia kluczyka mam tylko jeden komplet.
Pozdrawiam
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Dodatkowy kluczyk i pilot
Postautor: krzychu » 17 sie 2010, 10:33
W mojej wiosce dorobienie kluczyka w marketowym punkcie ślusarskim to koszt ok. 30-50 PLN - brak immobilajzera.
Dorobienie pilota to kwestia wsadzenia głowy pod deskę, sprawdzenia co mamy za alarm, poszukania instrukcji w necie i pilota na allegro
A jeżeli alarm nam świruje i nie mamy już do niego zaufania to trzeba poszukać innego ale najlepiej żeby miał tak samo kabelki w kostce powyprowadzane.
Wtedy tylko odpinamy starą i wpinamy nową centralkę alarmu.
Dorobienie pilota to kwestia wsadzenia głowy pod deskę, sprawdzenia co mamy za alarm, poszukania instrukcji w necie i pilota na allegro

A jeżeli alarm nam świruje i nie mamy już do niego zaufania to trzeba poszukać innego ale najlepiej żeby miał tak samo kabelki w kostce powyprowadzane.
Wtedy tylko odpinamy starą i wpinamy nową centralkę alarmu.

Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Dodatkowy kluczyk i pilot
Postautor: mussolinii » 17 sie 2010, 11:26
Taka mala uwaga - trzeba uwazac jak sie otworzy samochod z pilota i pierwsze kroki kieruje do tylnej klapy, np z zakupami. Polozenie kluczykow z pilotem w bagazniku - bo akurat przeszkadzal w reku, potem zakupy i zamykamy klape a za moment zamki zamykaja same (automatycznie) caly pojazd.
Miodzio... zwlaszcza na jakims wypadzie albo na drugim koncu PL. Ciekawostka... jak sie otworzy ktorekolwiek drzwi (inne niz tylna klapa) to wtedy zamki sie nie zatrzaskuja same.
Jak samochod ma wlaczony motor i kluczyki sa w stacyjce to wysiadajac z niego polecam uchylic sobie ktorakolwiek szybe zeby mozna bylo wsadzic lape i otworzyc drzwi od srodka... tak na wszelki wypadek

Miodzio... zwlaszcza na jakims wypadzie albo na drugim koncu PL. Ciekawostka... jak sie otworzy ktorekolwiek drzwi (inne niz tylna klapa) to wtedy zamki sie nie zatrzaskuja same.
Jak samochod ma wlaczony motor i kluczyki sa w stacyjce to wysiadajac z niego polecam uchylic sobie ktorakolwiek szybe zeby mozna bylo wsadzic lape i otworzyc drzwi od srodka... tak na wszelki wypadek

Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 40
- Rejestracja: 18 maja 2009, 19:02
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 5934090
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Dodatkowy kluczyk i pilot
Postautor: MAZS » 28 sie 2010, 23:33
Witam, surowy orginalny klucz do musso razem ze szklanym nadajnikiem immobilajzera w środku kosztuje jakieś 60 zł w serwisie daewoo, w Szczecinie. I teraz zostaje nacięcie i dostrojenie nadajnika, ceny kompletu podam jak tylko zrobie wszystko. Jeśli chodzi o zwykłych dorabiaczy, ślusarzy to chcieli za nie orginalny i bez immobilajzera jakieś 120 zł były duże problemy ze znalezieniem surówki o identycznym kształcie, identyczny był tylko jeden chyba od suzuki, ale tylko od jednego starego modelu. A jeden za dorobienie klucza i dostrojenie immobilajzera w nie orginalnym kluczyku nawet chciał 400 zł. Tak więc zwykły kluczyk to nie łatwa sprawa, ale dla chcącego nic trudnego.
PS.
Nie wiem jak wcześniejsze modele ale ten po lifcie ma bardzo dziwny immobilajzer, ze zmiennymi kodami czy jakoś tak. Podobno bardzo trudny do odczytania i podrobienia.
Pozdrawiam.
PS.
Nie wiem jak wcześniejsze modele ale ten po lifcie ma bardzo dziwny immobilajzer, ze zmiennymi kodami czy jakoś tak. Podobno bardzo trudny do odczytania i podrobienia.
Pozdrawiam.
- sasek1
- Stały bywalec
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 17:53
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 7602523
- Lokalizacja: Brunary koło Nowego Sącza woj. małopolskie
Re: Dodatkowy kluczyk i pilot
Postautor: sasek1 » 29 sie 2010, 12:30
moze by tak sie pozbył imobilajzera i odrazu prosciej??
problem zostaje takze z pilotem
moze ktos wie jak go zestroic z centralka??
problem zostaje takze z pilotem
moze ktos wie jak go zestroic z centralka??
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Dodatkowy kluczyk i pilot
Postautor: krzychu » 29 sie 2010, 14:58
sasek1 pisze:problem zostaje takze z pilotem
moze ktos wie jak go zestroic z centralka??
Google wie

krzychu pisze:Dorobienie pilota to kwestia wsadzenia głowy pod deskę, sprawdzenia co mamy za alarm, poszukania instrukcji w necie (..)

Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
- mpn120
- Stały bywalec
- Posty: 269
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 15:46
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 3282521
- Skype: mpn120
- Lokalizacja: Jaktorów
Re: Dodatkowy kluczyk i pilot
Postautor: mpn120 » 29 sie 2010, 20:09
W Wa-wie na wolumenie sprzedawali piloty które szczytują kod z starego pilota i wszystko działało pewnie też są takie na Alledrogo
Brało się starego wciskało klawisze a ten nowy łapał sygnał itd. (tak jakby funkcja learn)

Brało się starego wciskało klawisze a ten nowy łapał sygnał itd. (tak jakby funkcja learn)
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Dodatkowy kluczyk i pilot
Postautor: krzychu » 29 sie 2010, 22:48
mpn120 pisze:W Wa-wie na wolumenie sprzedawali piloty które szczytują
Ja bym się wstydził go używać


Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika

hasło: musso
-
- Stały bywalec
- Posty: 373
- Rejestracja: 31 sie 2008, 13:29
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Dodatkowy kluczyk i pilot
Postautor: Ramzes » 04 mar 2012, 14:33
Kontynuuję wątek - jak dorobić pilot do imobilajzera. Mieszkam w woj śląski koło Myszkowa.
Mam tylko jeden i jak chce odpalić auto to muszę nacisnąć najpierw przycisk w pilocie, aby rozrusznik zakręcił.
Byłem chyba już u trzech specjalistów i wszyscy twierdzą, że się nie da, bo pilot generuje zmienny kod. Pocieszają mnie, że jak zgubię/zniszczę pilota to żebym wezwał ich to mi wytargają imobilajzer z auta. Dla mnie to bez różnicy i bo auto jest mało warte. Byle dało się odpalać i jeździć.
Mam dwa pytania:
1) Polećcie jakiś dobrego machera aby mi dorobił drugi pilot.
lub
2) Czy łatwo usunąć imobilajzer z Musso 3,2 benzyna z LPG i czy to trudna operacja i kosztowna.
Nie wiem, czy szukać na "gwałt" specjalistę do pilota, czy olać temat i jak zniszczę/zgubię pilota to usunąć imobilajzer.
Poradźcie
Mam tylko jeden i jak chce odpalić auto to muszę nacisnąć najpierw przycisk w pilocie, aby rozrusznik zakręcił.
Byłem chyba już u trzech specjalistów i wszyscy twierdzą, że się nie da, bo pilot generuje zmienny kod. Pocieszają mnie, że jak zgubię/zniszczę pilota to żebym wezwał ich to mi wytargają imobilajzer z auta. Dla mnie to bez różnicy i bo auto jest mało warte. Byle dało się odpalać i jeździć.
Mam dwa pytania:
1) Polećcie jakiś dobrego machera aby mi dorobił drugi pilot.
lub
2) Czy łatwo usunąć imobilajzer z Musso 3,2 benzyna z LPG i czy to trudna operacja i kosztowna.
Nie wiem, czy szukać na "gwałt" specjalistę do pilota, czy olać temat i jak zniszczę/zgubię pilota to usunąć imobilajzer.
Poradźcie
KOCHAM NOSOROŻCE, quady, narty, karawaning
-
- Stały bywalec
- Posty: 373
- Rejestracja: 31 sie 2008, 13:29
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Dodatkowy kluczyk i pilot
Postautor: Ramzes » 13 mar 2012, 10:40
dalszy ciąg proszę o radę
KOCHAM NOSOROŻCE, quady, narty, karawaning
- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: Dodatkowy kluczyk i pilot
Postautor: sergio1969 » 10 cze 2013, 17:15
Panowie ,panowie z kluczykiem do Ssanyongow nie ma problemu-Ebay Usa kluczyk okolo 10$ + koszt przesylki w sumie drobne pieniadze i kluczyki ladne -pozdrawiam Sergio 
http://www.ebay.com/itm/Mercedes-Benz-M ... f6&vxp=mtr -Musso
http://www.ebay.com/itm/TOPQ-Folding-Fl ... cd&vxp=mtr -Rexton,Actyon

http://www.ebay.com/itm/Mercedes-Benz-M ... f6&vxp=mtr -Musso

http://www.ebay.com/itm/TOPQ-Folding-Fl ... cd&vxp=mtr -Rexton,Actyon
Sergio
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości