Witam wszystkich!
Mam problem z kyronem. 2.0 xdi silnik. Z racji tego iż miałem strasznie zaolejony silnik przy masku klinowym( ponieważ wył wyciek) umyłem silnik z przodu przy wisku. Zaś resztę tylko opłukałem. Kupiłem auto dwa tygodnie temu i po zapaleniu świeciło się hdc i esp ale po 2-3min gasło. A teraz się świeci cały czas. Wymieniłem wszystkie filtry, Egr jak nówka wyczyściłem wszystkie kostki do okoła silnika. komputer pod pasażerem. po umyciu-mineło już ok. 10dni , trzymam go w ciepłym garazu.
Problem tkwi w tym iż samochód zapala normalnie, pochodzi z 15-20 min (wczoraj nawet ok 30min) i zaczyna nie równo pracować jak by na jeden czasami na wda cylindry nie chodził. Wtryski wykluczam bo pali dobrze jak by się zacierały to na zimnym już by wariowały. Po umyciu wogóle nie chciał zapalić już jest lepiej ale to nadal nie sprawna maszyna. Czy coś komuś przychodzi namyśl??
Pozdrawiam
ESP I HDC. NIE RÓWNA PRACA 2,0 XDI
SsangYong Kyron to SUV średniej wielkości, idealny dla typowej 4-osobowej rodziny. Obszerna kabina i przestrzeń bagażowa oraz sprawdzone rozwiązania techniczne i napęd 4x4. Obecnie bardzo popularny model na rynku wtórnym.
- hubis
- Rusza z kopyta
- Posty: 32
- Rejestracja: 23 sty 2010, 20:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2008
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: ESP I HDC. NIE RÓWNA PRACA 2,0 XDI
Postautor: hubis » 12 gru 2011, 12:05
ja bym go podlaczyl na komputer w ASO, moze to byc cos innego niz wilgoc tym bardziej ze go kupiles niedawno i to jest niejasne, ale obym sie mylil 

-
- Nowy użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 07 gru 2011, 22:26
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 1998
- Gadu-Gadu: 0
Re: ESP I HDC. NIE RÓWNA PRACA 2,0 XDI
Postautor: Pyry » 13 gru 2011, 13:45
podłączyłem do kompa i wszystko zgasło po wykasowaniu błedów lecz po przejechaniu 3km zaczął zwowu nie róno pracować. deska czysta od usterek lecz na kompie został błąd p3040 ECU błąd wewnetrzny rektor wewnetrzny komputera. Serwis we Wrocławiu pierwszy raz się spotkał z tego rodzaju błędem. podobno kompy nie panają w tych autach a tu jednak. Poże ktoś miał poobną sytuację. Pozdawiam
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 07 gru 2011, 22:26
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 1998
- Gadu-Gadu: 0
Re: ESP I HDC. NIE RÓWNA PRACA 2,0 XDI
Postautor: Pyry » 26 gru 2011, 9:54
Prawdopodobnie problem tkwił w czujniku filtra paliwa(separator wody). Stary filtr miał wodę a nowy założyłem od mondeo 2.0 tci pasuje od fiata punto też cena 40zł zaś oryginał 145zł. Lecz czyjnika z dołu nie wręcisz. Auto nadal cały tydzień wariowało. Zamontorałem z boku stary filtr zalałem do połowy ropą czujnik wrócił na swoje miejsce. Odziwo od 2dni auto chodzi. Na kompie ciągle wyskakiwał separator wody. Albo zbieg okoliczności albo to to. Pozdrawiam
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość