Gniazdo zapalniczki
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 20:58
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Gniazdo zapalniczki
Postautor: Alasdair » 07 kwie 2017, 2:44
Witam wszystkich. Mam problem z moim musso. Gniazdo zapalniczki w kabinie nie chce zasilać żadnych akcesoriów. Napięcie jest i sama zapalniczka nagrzewa się bardzo szybko, ale podłączenie jakiejkolwiek wtyczki kończy się w gorszym przypadku jej spaleniem, w lepszym brak reakcji i nie ma zasilania. Tylne gniazdo w bagażniku działa bez problemów i wszystko zasila. Ma ktoś pomysł co może być powodem? Czy gniazdo padniete i zwarcia robi czy jakieś inne cuda ze stabilizacją napięcia?
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: Gniazdo zapalniczki
Postautor: uki » 07 kwie 2017, 8:28
Sprawdź czy nie ma niespodzianek w środku (monety/śrubki) to na początek.
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Gniazdo zapalniczki
Postautor: MaxHummel » 07 kwie 2017, 19:22
Alasdair pisze:Napięcie jest i sama zapalniczka nagrzewa się bardzo szybko, ale podłączenie jakiejkolwiek wtyczki kończy się w gorszym przypadku jej spaleniem, w lepszym brak reakcji i nie ma zasilania.
Cześć kolego. W reXach, nie wiem czy wszystkich, ale w tych do 2004 roku przynajmniej mamy dwa rodzaje gniazd. Trzy sztuki - zapalniczka, pasażerskie tylne i bagażnikowe są na 12V. Ale już przedni kabinowy od strony pasażera jest na 24V. Nie wiem jak u ciebie, ale może to to samo rozwiązanie. Sprawdź najszybciej - miernikiem.
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 20:58
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Gniazdo zapalniczki
Postautor: Alasdair » 08 kwie 2017, 19:39
Dzięki. Ciał obcych nie ma, jest czysto. Co do napięcia sprawdzę bo nie kontrolowałem miernikiem, elektryka niedawno była cała przekładana zgodnie ze schematami więc zakładam że jest tak jak powinno być. Ale nawet wtyczki przeznaczone do gniazd zapalniczki nie do akcesoryjnych też nie działają. W przypadku różnych napięć są jakieś sprytne proste triki żeby to zmienić lub jakieś przejściówki?? Ktoś coś poleca? (jak tą sprawę w Rexach rozwiązujecie??
)

Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości